Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

roos

roos

25-06-2011 om 10:29

Gordelroos

Gister bij de dokter geweest en die zegt dat ik gordelroos heb.
Nu zie ik dat het vooral mensen zijn die ouder zijn dan 50 a 60 die dit krijgen en ik ben 31.
hebben meer mensen dit op een jongere leeftijd gehad?
de arts leek niet verbaasd dat ik het had.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ayanna

Ayanna

25-06-2011 om 11:28

Ja, hiero!

Ik was denk ik eind twintig, begin dertig toen ik het kreeg. In mijn gezicht, een spoor vanaf mijn ooglid tot aan mijn voorhoofd. Vreselijke stekende pijnen in mijn hoofd en een zalfje waar ik heel voorzichtig mee moest smeren, omdat je ooglid maar dun is. Heb er uiteindelijk een gaatje op mijn ooglid aan over gehouden, omdat ik het korstje per ongeluk met wassen er af heb 'geschraapt'.
Het is echt niet vreemd hoor als je het op jongere leeftijd krijgt. Hoop alleen voor je dat je er niet al teveel last van hebt. Beterschap!

Zoontje

Mijn zoon heeft het gehad toen hij 2½ jaar was! Gelukkig had hij er weinig last van. Zó jong komt weinig voor, maar het is dus niet onmogelijk.

Fiorucci

Fiorucci

25-06-2011 om 12:06

Ik was 31 en zwanger van mijn derde kind, ik had gordelroos voornamelijk in mijn gezicht, zeer charmant....
Sterkte!

eni65

eni65

25-06-2011 om 14:00

Inderdaad

Wat ik gehoord heb van de huisarts is dat iedereen het bij zich draagt en als je minder weerstand hebt kan het uitbarsten. Ik was op en had een schimmelinfectie en dus ook gordelroos (in mijn gezicht).

roos

roos

25-06-2011 om 15:05

Bedankt

voor de reacaties, ik heb er gelukkig niet zo erg last van (van de plekjes en er zijn ook geen blaasjes met vocht nu.. we waren er heel op tijd bij.
heb meer last van de kuur, veel jeuk, hoofdpijn en misselijk na het innemen.
ach ja als het allemaal maar over gaat.

ik heb inderdaad een paar drukke heftige weken achter de rug met weinig slaap, dus daarom zal het wel gekomen zijn. (in combi met twee maand geleden de oppaskinderen met waterpokken)

Elisa Gemani

Elisa Gemani

25-06-2011 om 19:14

Ja, ik was 12 toen ik een heftige aanval van gordelroos kreeg. Verschrikkelijk veel pijn gehad gedurende een aantal weken. Het Herpes Zoster-virus blijft latent in je lichaam aanwezig maar gelukkig heb ik er daarna nooit meer last van gehad. Sterkte ermee!

Merel

Merel

26-06-2011 om 19:46

28 jaar ongeveer

Ja hoor, ik was 28 jaar, maar had het niet zo heel erg. Kleine plek maar, op borsthoogte.

16 jaar

ik kreeg het op mijn 16e, toen ik net een half jaar op kamers woonde. maar gezond leven was toen ook niet mijn grootste prioriteit...

Halverwege 30

Toen heb ik het ook gehad. Vervelend en pijnlijk, dat is wat ik me ervan herinner.

roos

roos

27-06-2011 om 21:15

Bedankt allemaal

Ik ben gerust gesteld
het doet alleen wel erg pijn vooral binnenin zeg maar... de huis valt mee al was het vandaag geen pretje met deze warmte...

Fiorucci

Fiorucci

28-06-2011 om 07:24

Roos

Het is een nare pijn, en hou er rekening mee dat het soms voorkomt dat de plekken al weg zijn maar je de pijn nog even blijft voelen.Sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.