Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Effe ano

Effe ano

05-09-2009 om 13:03

Griep

Krijgen jullie van griep ook gespannen borsten?

Ik heb namelijk beide, en na jaren bij zwanger worden te hebben geschreven krijg ik toch weer een beetje hoop...
Die wil ik graag de kop indrukken....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Noelia

Noelia

05-09-2009 om 15:03

Huh?

Nou, hier begrijp ik dus helemaal niets van. maar ik ga het proberen. Je krijgt een beetje hoop of je zwanger bent? En die wil ik graag de kop indrukken, heeft dat met de griep te maken? oxicolxico oid. Pfff na die reclame weet ik nog de naam niet. Homeopatisch middel tegen griep. Toen ik net zwanger was kreeg ik ook bijna de griep en had toen dat middel gebruikt. Sorry als ik je verkeerd begrepen heb.

Ik snap het wel

Ik heb nooit gespannen borsten gehad bij griep. Maar je weet wel dat dat niks zegt.....je kunt echt het beste een test doen. Die drukt ofwel je hoop de kop in, ofwel er is een wondertje gebeurd (tenminste ik begrijp dat het een wondertje zou zijn).
Ik hoop het heel erg voor je! (maar ik zou heel gauw die test doen, want het lijkt me een afschuwelijke spanning. Sterkte!).

Effe ano

Effe ano

05-09-2009 om 17:40

Anneque

Jij begrijpt het inderdaad.

Ben niet bang voor griep bij zwangerschap, die ziek ik wel uit.
Ben bang om hoop te krijgen die straks weer hard de de kop in wordt gedrukt.
Probleem is dat het veel te vroeg is voor een test. (Nog ruim een week ofzo, en dat zegt dan nog niets, want het ging altijd met 5 a 6 weken mis)
Normaal gesproken krijg ik een paar dagen voor ik ongesteld moet worden gespannen borsten. Nu dus al 2 weken van te voren. Maar tegelijk met de griep. Vandaar mijn vraag.

Rafelkap

Rafelkap

05-09-2009 om 21:08

Lijkt mij ook niet logisch

ik heb nog nooit gehoord dat je van griep gespannen borsten krijgt, hoogstens spierpijn. Dus ik zie geen verband met griep. Nog even duimen draaien dus, voor je mag testen.

Eisprong

Ja maar als je nu ongeveer 2 weken voor je verwachte menstruatie zit dan zou je nu zo ongeveer je eisprong moeten hebben. Dan lijkt me dat je nog geen gespannen borsten van een zwangerschap kunt hebben.
Beterschap met je griep! En ik hoop voor je op een wondertje.

Effe ano

Effe ano

06-09-2009 om 09:24

Sinds eisprong...

heb ik last van gespannen borsten. Nu bijna een week geleden. Ik voel het de hele dag, dus ben ik er mee bezig. Wat zou het anders kunnen zijn?

En dan ben ik straks over tijd, zegt nog niets, want door griep schuift mijn cyclus altijd een paar dagen op.

Over tijd

Maar als je straks over tijd bent, kun je wel testen, toch? Ik heb geen idee waar gespannen borsten vandaan kunnen komen, maar het kan natuurlijk best dat 't toeval is, of dat er toch andere verklaringen kunnen zijn. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je zwangerschapsverschijnselen krijgt vanaf de bevruchting, ik denk toch dat het hcg-gehalte dan nog zo minimaal is. Het is idd erg als je weer valse hoop zou krijgen.
Sterkte hoor, 't lijkt me een rotspanning.

Eigen ervaring?

Effe ano, je schrijft dat het met 5-6 weken "altijd mis" is gegaan. Misschien begrijp ik het verkeerd, maar dat klinkt alsof je nogal wat ervaring hebt met vroege miskramen. Had je die keren ook gespannen borsten? Of is dit iets nieuws? Misschien kun je uit die ervaringen iets afleiden??
Succes met het wachten. Hopelijk is de uitslag positief!
n@nny

Tirza G.

Tirza G.

06-09-2009 om 15:48

Veel vrouwen

ervaren gespannen borsten in de periode tussen eisprong en menstruatie.

Tirza

Ik had het wel

... 10 jaar geleden is het ongeveer, dus het precieze aantal dagen weet ik niet meer. Vanaf ongeveer 10 dagen voor mijn verwachte menstruatie, enorm gespannen borsten het was zelfs goed zichtbaar dat ze groter waren. En aangezien ik dat normaalgesproken nooit had, was het voor mij ook een teken: volgens mij ben ik zwanger! Dat klopte inderdaad, de test die ik ongeveer anderhalve week later deed, was overtuigend positief.
Ik wil je geen valse hoop geven uiteraard maar het bestaat dus, verschijnselen voordat je kunt weten dat je zwanger bent. Ik duim voor je!

Effe ano

Effe ano

07-09-2009 om 10:08

Ja, bij mij is het ook meestal een teken van zwangerschap. Mijn beha puilt ondertussen zowat uit

Maar goed, afwachten dus en afleiding zoeken. Het zou wel ironisch zijn. Heb net met pijn in mijn hart alle babyspullen verkocht of weggegeven. En het hoofdstuk dus zowat afgesloten.

Bastet

Bastet

07-09-2009 om 11:46

Altijd

Ik heb altijd gespannen borsten tussen eisprong en menstruatie!
Bastet

Vic

Vic

07-09-2009 om 11:59

Zwangerschapsverschijnselen

Die heb ik twee keer vanaf een week na de bevruchting gehad. Lang voordat je kunt testen dus!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.