Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

kuzco

kuzco

29-01-2009 om 14:25

Griep, hoe lang voor je weer de oude was?

Ja, ook hier het hele gezin geveld door de griep, maar gelukkig alweer wat beter. Nu vraagt deze ongeduldige mama zich af hoe lang het duurde bij jullie voor je je weer helemaal de oude voelde. Want ik heb dan wel het ergste gehad, maar ben nog zo enorm moe en slap als wat!
En ik weet het, het kan niet zo snel weer over zijn, want ik ben vanaf afgelopen zondag ziek geweest en had er ook nog bronchitis en keelontsteking bij, maar heb het toch al wel weer gehad als ik heel eerlijk ben en moet eigenlijk nog van alles doen waar ik op dit moment gewoon echt de energie niet voor heb.

Dus ben gewoon even benieuwt hoe lang het ongeveer duurt voor ik weer een beetje meer energie heb.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanne.

Hanne.

29-01-2009 om 15:52

Echte griep?

Bij echte griep kan het weken duren voordat je je weer helemaal fit voelt.

Ik heb in december de griep gehad en begin januari daar nog een kleinere (' griep') infectie overheen en ben nogsteeds niet helemaal fit (werk sinds deze week weer, maar duik dan wel 's avonds vroeg m'n bed in)

Al drie weken

Ik loop al ruim drie weken te sukkelen en ben eergisteren maar eens naar de huisarts gestapt. Mijn vermoeden van ontstoken bij-en voorhoofdholtes bleek te kloppen. Ik heb nu antibiotica en voel me nu na twee doses al beter dan de laatste weken.
Maar het kan dus weken duren...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.