Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Gyno daktarin

Had ik vorige week last van jeuk en gevoelige, opgezwollen schaamlippen, heb ik dus maar een 'pretpakket' aangeschaft met applicators en zalf om elke avond in te brengen. Ik moet alle 10 applicators opmaken (1 per dag), maar ik moet over 2 dagen ongesteld worden en heb niet zo'n zin in een bloederig tafereel, elke avond.. Kan ik nu een ander middel (in tablet vorm) voorgeschreven krijgen of toch maar die Gyno Daktarin-kuur afmaken? Ik kan waarschijnlijk pas morgen bij de ha terecht dus vandaar vraag ik 't nu hier even.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fransien

Fransien

19-04-2012 om 16:07

Uitstellen

Ben je al begonnen? Zo nee, zou ik het uitstellen tot na je ongesteldheid, kun je tenminste normaal de kuur afmaken. Er is ook een kuur van 3 vaginale tabletten, maar als je over 2 dagen ongesteld moet worden, is dat ook niet alles.

En zelfs 1

Hier van de week de Gyno daktarin vaginale pil gebruikt. Is zelfs maar voor 1 nacht. Toppie dus.

Gewoon wat zalf op de schaamlippen doen

Dat haalt t branderige gevoel weg , kun je ook tijdens het ongesteld zijn doen na bv het douchen en dan erna de kuur.

Vic

Vic

19-04-2012 om 18:14

Andere medicijnen

Ik heb van de daktarin meer last dan van de schimmelinfectie, daarom vraag ik altijd om pilletjes gewoon om in te nemen. Dat is een kuurtje van twee dagen een pilletje en werkt net zo snel of sneller dan de Daktarin.

Lidewei

Lidewei

19-04-2012 om 19:10

Bekende bijwerking

Heb je misschien een koperspiraaltje laten plaatsen? Dan heb je een vergrote kans op schimmelinfecties tussen de menstruaties in. Toen ik je verhaal las herinnerde ik me dat weer. Ik slikte er destijds preventief 3 tabletten per maand voor zo vlak na de menstruatie.

Lidewei

Zwelgje

Zwelgje

19-04-2012 om 20:49 Topicstarter

Al begonnen

Ik ben dus 3 dagen geleden begonnen met de kuur, vanavond de 4e. Ik heb geen koperspiraaltje; dit probleem is ontstaan 2 dagen nadat ik gemeenschap heb gehad met m'n partner. (We zijn zowat 10 weken seksloos geweest ivm relatieproblemen) Hij zegt trouwens geen jeuk oid te hebben. Morgen ga ik langs de ha. Hopelijk hoef ik niet doorverwezen te worden naar de gyn maar schrijft hij gewoon een recept uit voor een pilletje. Ik heb 't gevoel dat de jeuk nu toch wel afneemt.

Marie

Marie

19-04-2012 om 23:44

Multi gyn

Hoi
Weet je zeker dat je een schimmelinfectie hebt? Tijdje terug dacht ik dat ook, maar de kuur (van die grote tabletten die je in moet brengen) hielp eigenlijk niet.
Toen op aanraden van de drogist Multi Gyn geprobeerd en dat werkte dus wel heel goed (eerste keer voelde het alsof ik in brand stond "van onderen", maar daar werd in de bijsluiter voor gewaarschuwd). Maar na een paar dagen voelde het echt allemaal een stuk beter en was ik zomaar van m'n klachten af. Nu gebruik ik het zo nu en dan nog eens.
Ik zou zeggen - probeer het eens.
http://multigyn.salesmark.net/
succes

joer

joer

22-04-2012 om 22:42

Vriend

Heeft jouw vriend in die tien weken sex met iemand anders gehad?

Dan kan het ook een SOA zijn. Niet leuk om te horen maar toch even aan je vriend vragen.

Je bent al bij de HA geweest? Wat zij hij?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.