Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Fleur Mas

Fleur Mas

28-03-2011 om 17:13

Heerste het?

Gewoon een vraagje, ik ben eigenlijk nooit zien maar de laatste paar dagen is het vreselijk, koorts,koude rillingen, diarree, overgeven,maagkrampen,slap en lusteloos,zo moe en niet kunnen slapen,verschrikkelijke spierpijn ,nu hoor ik overal om me heen dat "het" heerst,dus de vraag blijft staan, heerst het?En wat is "het" dan en hoe komen we er zo snel mogelijk vanaf?

groet Fleur

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

28-03-2011 om 22:11

Het

Ja, wij hebben HET ook allemaal gehad hier. Hoe kom je er zo snel mogelijk van af? Ehhh, bij mij was HET in één dag voorbij, bij mijn kinderen heeft HET een dikke week geduurd + na-ellende. Mijn geheim: slapen. Al dan niet met een hulpmiddel (hier altijd melatonine in huis). En Entosorbine slikken tegen de misselijkheid en de darmklachten.
Beterschap.

MRI

MRI

28-03-2011 om 22:21

Het heerst altijd

Ikzelf heb een chronische ziekte met allerlei verschijnselen die evengoed aan andere kwalen toe te schrijven zijn. Koorts, diarree, hoesten, keelpijn en dergelijke. Ik ben opgehouden te zeggen hoe ik me voel want ik kreeg steevast het antwoord 'oh maar er heerst op het ogenblik van alles hoor'. en dat hoorde ik dan twintig keer per jaar, van verschillende mensen weliswaar die dan natuurlijk niet wisten dat ik dat 12 dagen daarvoor ook al had gehoord.
Zelfde toen mijn kind Pfeiffer (net) had en echt niet lekker was. Oh maar er is heerst van alles hoor, heb ik in verband met haar ook tientallen keren gehoord.
Het is een soort mantra geloof ik van mensen die er niet aan willen dat sommige dingen niet binnen vier dagen over gaan.

MR

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.