Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

costa

costa

28-03-2009 om 16:50

Herkent iemand mijn klachten?

Ik ben al een half jaartje aan het tobben, niet echt ziek maar verre van fit. Uiteindelijk naar de huisarts gegaan, de witte bloedcellen waren wat afwijkend (infectie). Maar ik knapte niet op en ben nu bij de internist onder behandeling. (vorige week geweest)Er is opnieuw uitgebreid bloed geprikt en bij het lichamelijke onderzoek is er niet iets geks/verontrustends gevonden. Eind april moet ik terugkomen. Mijn klachten zijn lusteloos/snel vermoeid, regelmatig keelpijn (niet heel erg maar alsof je griep gaat krijgen), verhoging (niet elke dag en niet constant, rond de 38), vaak hoofdpijn, branderige ogen.
Eigenlijk redelijk vaag....Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen en zo ja wat er toen aan de hand was?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
costa

costa

28-03-2009 om 19:33

Allergie

Haha, nee ik ben gelukkig niet allergisch voor katten! Voor iets anders ook niet, althans, de standaard dingen zijn vorig jaar een keer getest! Er is via de ha wel pfeiffer en cmv geprikt en ik heb één van de twee ooit doorgemaakt. De internist heeft het opnieuw laten prikken. (waarom weet ik eigenlijk niet...)
Ik ben niet afgevallen en heb gewoon eetlust.
Zóó vaag vind ik het.

costa

costa

29-03-2009 om 11:23

Cameron

Lastig, ik vond me/cvs altijd zo ontzettend vaag en ik herken me er niet 100% in. Ik ben wel moe, maar niet zo erg dat ik uitgeput ben. Maar ja, als er bij de internist verder niets gevonden wordt is dit wel iets wat ook al door m'n gedachte speelde! Volgens mij heb ik ook wel bepaalde karaktertrekken die je bij mensen met me/cvs ziet. (Sorry als het niet zo is en ik iemand beledig!). Ik ben nogal perfectionistisch en wil graag "de controle houden". Bovendien ben ik een beetje een hypochonder, een pijntje is meteen het allerergste....
Bedankt in ieder geval voor het meedenken!
O ja even o.t. met de kat gaat het weer helemaal goed!! Ze maakt de buurt weer onveilig

costa

costa

29-03-2009 om 20:01

Ik moet eind april terug naar de internist en laat dan even wat weten!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.