Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Inéz

Inéz

19-10-2009 om 08:50

Het gevoel hebben dat ik niet gehoord word


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ijsvogeltje

ijsvogeltje

05-11-2009 om 08:17

Piedjee

Ik sluit mij aan bij de anderen: wat fijn om even wat van Inez te horen. Dank je wel. En mocht je haar spreken, wens je haar dan heel veel sterkte?

Allen

Wat lief dat jullie allen zo meeleven! Ik zal Inez namens jullie sterkte wensen en de groeten doen.

Groetjes Piedjee.

Inéz

Inéz

09-11-2009 om 09:18

...............................

Dank dank dank, 1000 keer dank dat jullie nog steeds aan me denken. Heb even ingelogd om te kijken bij OO. Het gaat goed met me, gezien de omstandigheden. Creatieve therapie is goed en fijn, veel beter dan praten. Therapeut ook meer dan oké, gelukkig. Ik zit hier voorlopig nog wel

Liefs, Inéz

Puck2

Puck2

09-11-2009 om 10:29

Goed om te horen

Fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed met je gaat en dat je de puf hebt om hier even een berichtje achter te laten. Pas goed op jezelf en laat je niet uit het veld slaan door alle dalletjes die je ongetwijfeld nog zult tegenkomen op je weg naar boven. Ik weet zeker dat je het gaat redden.
Ik heb trouwens een vraag (niet alleen voor Inéz, iedereen mag'm uiteraard beantwoorden): wat houdt creatieve therapie in? Omdat mijn klachten veroorzaakt worden zonder omgevingsoorzaak, maar alleen door een tekort aan aanmaak van serotonine in de hersenen is therapie voor mij niet nodig. Maar ik merk wel dat als ik even wil ontspannen en rust wil hebben na mijn werk (vooralsnog een paar uur per dag) ik aan het fröbelen sla. Simpele dingen waar ik niet bij hoef te denken. Of is creatieve therapie meer het verwoorden van je gevoelens via schilderen, kleien, etc.

Morgana Fata

Morgana Fata

09-11-2009 om 12:28

Fijn

Wat fijn dat je een veilig plekje hebt gevonden om langzaam weer omhoog te krabbelen!
Sterkte!

Puck, voor zover ik weet is creatieve therapie erop gericht uiting te geven aan je emoties.

Bellefleur

Bellefleur

09-11-2009 om 12:37

Inez!

Wat leuk dat je hier persoonlijk reageert! je weet toch wel dat we dat leuk vinden, maar dat het niet hoeft? Voel je niet gedwongen. Fijn dat je je plekje daar gevonden hebt. En sterkte gewenst voor alles wat nog komt.
Bellefleur

Ik blijf ook lezen en checken..

Inez, dankjewel!

Wilma

Wilma

09-11-2009 om 15:39

Fijn, inez

Fijn dat je je daar zo op je plek voelt. Neem je tijd !

Fijn dat je even speciaal voor ons inlogt, 't hóeft niet, dat weet je wel, maar ik waardeer 't erg.

Sterkte !

Groetjes,
WIlma

Ha inezje!

Fijn om te horen (van jouzelf!!) dat het naar omstandigheden zo goed met je gaat. Neem je tijd, wij zitten hier voorlopig ook nog wel

Dikke kus,
Mick

Puck2

Puck2

10-11-2009 om 08:48

Nona

Tuurlijk mag je dat vragen, we zijn hier om elkaar te helpen en te steunen. De kans zit er wel in dat ik voor altijd aan de efexor vast zit. Maar wat ik van de psychiater en de huisarts begreep was dat het ook een tijdelijke ontregeling kan zijn en dat het ook weer goed kan komen. Het plan is om als ik een half jaar stabiel ben (en dat ben ik nog steeds niet, kreeg afgelopen vrijdagavond zomaar ineens out-of-the-blue weer een paniekaanvalletje, niet ernstig, wel even vreselijk balen) om dan af te bouwen en te kijken hoe het zich ontwikkeld. MAar voorlopig ben ik daar nog niet aan toe en al zou ik mijn hele leven aan de efexor zitten dan heb ik daar vrede mee zolang ik er maar baat bij heb en niet teveel last heb van bijwerkingen. En hoe gaat het met jou? Nog steeds goed?

Puck2

Puck2

10-11-2009 om 09:18

Nona

Zullen we in jouw draadje verder gaan? Dan houden we dit draadje zuiver voor belangstelling en support voor Inéz.

liedewij

liedewij

17-11-2009 om 11:33

Inez

lieve Inez, geen flauw idee of je hier nog komt maar ik wil je laten weten dat ik aan je denk. Ik hoop dat je tot rust mag komen en dat je therapie helend werken mag!

Liedewij

Inéz

Inéz

20-11-2009 om 21:57

Hoi

Hoi allen,

ja, ik ben nog alive and kicking Momenteel zit ik zelfs voor het eerst weer thuis en blijf hier vannacht slapen. De afgelopen 2 weken waren loodzwaar, maar het grote verschil is dat ik het tempo aangeef en hier duidelijk begin te merken wanneer ik over een grens heen ga. Ik heb een goede tijd met de medegasten, we kennen elkaar soms nog maar 2 weken, maar het gevoel is dan van jaren. Ik heb 2 dikke maatjes om op te steunen, echt fijn.
Het wordt nog een lange weg, het plan is om voor de kerst weer thuis te komen en ambulant verder te gaan met deze therapeut. Daarnaast kan ik ook 1 therapie blijven volgen vanaf thuis.
Jullie zijn weer op de hoogte 't Was voor ons beiden even bizar om terug te denken aan de manier waarop ik ruim 3 weken geleden hier weg ging......
Zwaai! Inéz

Zwaai terug

Pfff..ja, lange weg ok, maar wat een rust komt er uit je posting...

Echt mooi om de toon van je bericht te ervaren.

En nog steeds wens ik je het allerbeste en nog steeds neem de tijd en nog steeds houd rekening met terugvallen en nog steeds houd rekening met een toekomst waarin de zon weer schijnt en nog steeds voel je niet verplicht om te reageren!

Petra-

Petra-

20-11-2009 om 22:45

Inez!

Wat fijn om weer wat van je te horen, en wat goed dat je voor zelf kiest! Ik hou altijd voor ogen dat ik goed voor mezelf moet zorgen om voor anderen te zorgen!
En laat dat nou zijn wat jij aan het doen bent, het dal is diep, maar ik weet zeker dat jij er uit zal klimmen!

Sterkte!

Puck2

Puck2

21-11-2009 om 13:47

Inez

Wat een positief berichtje. Zoals Rodebeuk al schreef: de rust is al te zien in je posting. En wat goed dat je eraan denkt om even je neus in je eigen draadje te laten zien, je hebt genoeg andere dingen aan je hoofd. Ik hoop voor je dat het zo goed blijft gaan en dat je de kerstdagen in je eigen omgeving kunt vieren en dat je de kerstlichtjes kunt zien. Ik zie ze in jouw posting in ieder geval al flauwtjes branden. Succes!

Bellefleur

Bellefleur

22-11-2009 om 11:48

Hé inez,

Wat fijn om weer even van je te horen. Fijn dat je even thuis was. Hoe is het je bevallen?

Ha inez

Hoe was je weekend thuis? Fijn zo'n positief berichtje. En sterkte weer de komende week!

Liefs, Mick

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.