Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Koptelefoon

Koptelefoon

01-09-2010 om 21:03

Hoe lang geen eetlust na ziekte?

Ik kan me herinneren dat ik jaren geleden na een zware griep een tijdje weinig eetlust had. Ik zat ook heel snel vol, alsof ik een maagverkleining had ondergaan. Maar ik weet niet meer hoe lang dat duurde, en ik was echt flink ziek geweest.
Mijn kind van tien is vorig weekend ziek geweest. Twee dagen koorts en beroerd, de keel stonk ook. En daarna weer springlevend. Maar zonder eetlust dus. En dat duurt nu al anderhalve week. Moet ik me al zorgen gaan maken en naar de dokter gaan? Er is verder echt niets aan de hand. Ze sport, ze is vrolijk, ze is niet moe, ze heeft geen kringen onder haar ogen. Maar ze eet echt heel weinig en ze is al afgevallen. Op zich is dat nog niet zo erg, ze was aan de stevige kant. Maar ik vraag me af hoe lang ik het nog moet aankijken. Wat is nog normaal na ziekte en wat is zorgelijk?

Koptelefoon.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lastig

Hier een dame van 4 die de afgelopen twee manden twee keer flink ziek is geweest met antibiotica en al. En al die tijd is het dus erg slecht gesteld met de eetlust. Ik geef nu dus maar wat vaker tussendoortjes en als ze iets erg lekker vind gaat het ook wel beter. Daar hou ik maar even rekening mee. Kan dus best kloppen dat het even duurt voor de eetlust weer goed terug is.

Koptelefoon

Koptelefoon

02-09-2010 om 13:33

Nee, lekkere dingen ook niet.

Ja, inderdaad lastig. En lekkere dingen eet ze ook (liever) niet, of heel kleine beetjes.

Koptelefoon

Maar

Als ze inderdaad gewoon vrolijk is, sport en niet moe is dan denk ik dat het vanzelf wel goed komt. Maar je kunt het voor je eigen gemoedsrust ook gewoon even aan de doktersassistente vragen. Een telefoontje is zo gemaakt toch?

Koptelefoon

Koptelefoon

04-09-2010 om 14:37

Tsja

Ja, bellen kan natuurlijk altijd. Zal ik maandag of dinsdag inderdaad wel doen als het dan nog niet beter gaat.
Toch hoop ik op ervaringen van jullie. Niemand?

Koptelefoon

Koptelefoon

06-09-2010 om 21:31

Niemand?

Jammer. Of nee, eigenlijk niet. Dat betekent dat jullie het verschijnsel niet kennen, en dat is wel zo prettig

heb de bof gehad toen ik 15 was. Dat duurde ruim een week. Na die tijd wel weer in orde, maar ik had zeker een maand lang geen eetlust.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.