Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Zus

Zus

17-02-2012 om 19:54

Hoofdpijn als linkeroog beweegt

Raar verhaal: als ik naar links kijk,doet het zeer in de linkeroogkas/hoofd eromheen. Ebt ook meteen weg als ik weer vooruit kijk. Het is een paar maanden geleden begonnen, na twee weken weggegaan en na een pauze van een week weer begonnen en sindsdien niet meer weg gegaan. Op sommige dagen is het gevoeliger dan op andere dagen.
Ik ben al door de oogarts onderzocht, maar die kwam niet verder dan diagnose oogmigraine, maar dat past ook niet helemaal.
Nu dacht ik het in de groep te gooien, misschien iemand ervaring ermee? Gaat dit nog weg?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

17-02-2012 om 20:51

Sterretjes?

Ik heb het ook af en toe. Daarbij zie ik soms ook sterretjes als ik heel ver opzij kijk, en dan weer recht vooruit. Ik heb er nog nooit naar laten kijken, maar me wel afgevraagd of iedereen dat heeft. Oogmigraine heb ik ook, gelukkig heel incidenteel, maar dat uit zich heel anders (wazig zicht met wiebeltjes, geen pijn).

Zus

Zus

17-02-2012 om 21:26

Geen sterretjes

Dat wazige met wiebeltjes heb ik vorige maand twee keer gehad, dat zou dus de oogmigraine zijn. Wel opmerkelijk dat je ook die combinatie hebt, heeft het toch met elkaar te maken misschien. Overigens heb ik al 25 jaar gewone, rechtszijdige migraine, wekelijks, maar dat voelt heeeeel anders dan die oogbewegingspijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.