Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Twijfelaar

Twijfelaar

24-07-2009 om 17:55

Huisarts nalatig?

ik wil graag het volgende voorleggen. ik vind dat ik n te makkelijke huisarts heb. doet kwaaltjes te makkelijk af met stres en gaat wel over en valt wel mee.
voorbeelden te over, wat moet ik ermee, aanspreken, van huisarts wisselen of naar mn gevoel luisteren.

nu ben ik vd week met mn dochter geweest, heeft n jeukende moedervlek, nou ik snij liever niet in kinderen, het is meer een uit de hand gelopen sproet, hou het maar in de gaten. wat moet ik nu met zo'n advies? ik stond met 3 minuten alweer buiten. ik wil niet te veel melden ivm herkenbaarheid, maar geloof me ik zit er wel mee en vind het echt iets te makkelijk gaan allemaal. ik heb eerder mn eigen gevoel gevolgd en toch naar de eerste hulp gereden en dat bleek uiteindelijk ook terecht. Hij heeft zelfs een keer excuus aangeboden omdat ie achteraf vond dat ie er toch naast zat en vond dat hij eerder had moeten handelen.
wat vinden jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Siena

Siena

24-07-2009 om 22:18

Twijfel

Wat je daarmee moet, ik zou zeggen je noemt het rijtje zelf al op. Aanspreken, en kijken of jullie eruit kunnen komen en als dat niet gaat dan een andere huisarts zoeken. Want je moet je veilig voelen bij je huisarts en niet aldoor twijfelen of wat hij zegt wel klopt.
Als er trouwens echt sprake is van nalatigheid moet je dan geen klacht indienen ofzo? Want dan doet hij slecht werk en dat kan bij anderen ook ongelukken opleveren.

Doordrammen

Over het algemeen is er niet veel aan de hand met mensen die met klachten naar de huisarts gaan. Geen wonder dat de meeste huisartsen dan ook geen probleem zien als dat niet overduidelijk is. Dus als je zelf écht het gevoel hebt dat het foute boel is, zou ik toch doordrammen. (Een huisarts is ook maar een mens met een te hoge werkdruk)

Gr. Poezie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.