Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

nick

nick

14-02-2012 om 13:44

Ik wil slapen....

De titel zegt alles: ik wil slapen, gewoon een hele nacht door en 's ochtends uitgerust wakker worden, gewoon zoals eerst. De praktijk? Ik word wakker, binnen 2 seconden breekt het zweet me letterlijk uit en voordat m'n lijf weer tot rust en afgekoeld is, ben ik anderhalf uur verder. Nachtelijke opvliegers dus, als ik vroeg naar bed ga, krijg ik er gewoon 2. Ik heb al van alles geprobeerd: Ymea Dag en Nacht, Bional nachtrust, Dr. Vogel tegen nachtelijk transpireren en ik heb een half jaar hormonen gehad. De eerste groep hielp voor geen meter en van de hormomen raakte ik volledig van slag. Narrig, heel veel buikpijn, vaak pijn in de rug en hoe is het mogelijk: ik werd weer ongesteld en niet zo'n beetje ook! Joh, ik dacht dat ik daar wel helemaal klaar mee was. Voordat ik aan de hormomen begon, was ik 9 maanden niet meer ongesteld geweest. Het slapen ging wel beter met dan zonder hormomen, maar het was niet nog alles. Verder zorg ik voor een relaxte avond soms wat lezen, soms vroeg sporten, na negen uur geen tv meer, geen koffie, alle suikers uit m'n eten verbannen, ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen. Wie heeft er tips?

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.