Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Arawen

Arawen

18-11-2008 om 10:08

Jeuk in mijn oren

In de categorie 'vervelende kwaaltjes': ik heb al zo lang ik mij kan herinneren zeer regelmatig last van jeuk in mijn oren. De rand van mijn gehoorgang kriebelt enorm en meestal zitten er ook schilfertjes, die ik eruit krab c.q. pulk (een leuke variatie op het alom bekende neuspeuteren; oorpeuteren).
Het is natuurlijk geen hemeltergend erg kwaaltje en ermee naar de huisarts gaan vind ik lichtelijk overdreven (en als ik er toevallig wel ben voor iets anders, vergeet ik altijd ernaar te vragen). Maar goh, het zou toch leuk zijn als iemand dit herkent en iets simpels weet dat ik er tegen kan doen??

groeten Arawen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monique

Monique

18-11-2008 om 10:27

Vervelend kwaaltje

Ik heb hier ook al zo lang ik me kan herinneren last van. Alleen zit het bij mij dieper in de gehoorgang en ik kan er niet bij :o(
Ooit heb ik er wel eens oordruppels voor gehad maar zou niet meer weten welke. En idd.....om hier nu mee naar de huisarts te gaan....
Je kunt het natuurlijk altijd even ter sprake brengen als je er toch bent voor iets anders.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

18-11-2008 om 10:57

Zure oordruppels

Hiervoor bestaan zure oordruppels. Als het echt eczemerig is kun je ook nog zure oordruppels met triamcinolon krijgen. Beide alleen op recept en het helpt prima.

Gewoon naar de huisarts dus. Je kan natuurlijk ook wachten tot je van dat gepruts een keer oorontsteking krijgt. Dan ga je gillend naar de huisarts en mag je aan de antibiotica.

Groet, Ellen

m@

m@

19-11-2008 om 21:28

Mijn broer ook

Mijn broer zit ook altijd te jeuken in zijn oren. Hij heeft er zelfs regelmatig oorontstekingen van (misschien wel omdat er door het krabben vuil bij komt?). Hij is nu doorverwezen naar de KNO arts. Ben benieuwd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.