Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Heirthe

Heirthe

31-12-2009 om 10:54

Keelontsteking

Bah, ik heb al sinds maandag keelontsteking en dacht gisteren dat het aan de beterende hand was maar vandaag kan ik helemaal niks in mijn mond verdragen alleen water..
Heb ook geen zin meer om vandaag nog naar de dokter te gaan eigenlijk. Maar ben er zolangzamerhand wel zat van de hele dag op bed liggen, en niks te kunnen eten of drinken, nou ja water dan.
Weet iemand nog een probaat huismiddeltje of iets anders wat vedraagzaam is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

31-12-2009 om 11:04

Ijsklontjes

Maar ik zou naar de dokter gaan, gewoon. Als Er geen verbetering meer in zit, betekent dat meestal dat het echt ontstoken is, dat een viraal begonnen keelpijn is overgegaan in een bacteriële ontsteking (de blaasjes in je keel zijn dan opengegaan, vuil geworden en ontstoken). Dat gaat niet zomaar meer beter worden, daar heb je antibiotica bij nodig. Laat iemand maar met een zaklampje in je keel kijken (AAA zeggen, je weet het wel), dikke kans dat die witte puntjes ziet. Hup, naar de dokter, anders kan je morgen helemaal niet meer slikken, zelfs geen water.
Mij werd vorig jaar door de assistente nog spoelen met carbasalaatcalcium (http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=369&Method=infotekst) aanbevolen, maar dat gaf nauwelijks verlichting. Een ab-kuur wel, binnen een dag.
Dus: ik zou het wel weten.

Bastet

Bastet

31-12-2009 om 13:50

Eens

Het water goed koelen met ijs,en naar de huisarts inderdaad.Sterkte!!
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.