Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Hannah H

Hannah H

13-01-2009 om 22:21

Kent iemand een goede gastro-enteroloog in eindhoven/veldhoven?

De kans is klein maar ik probeer het toch.
Heeft iemand goede ervaring met een gastro-enteroloog bij Catharina of Maxima ziekenhuis.
Ik zoek iemand die mee wilt denken en de oorzaak van de problemen wilt vinden en niet eerst allerlei medicijnen gaat uitproberen om te kijken of het zonder onderzoeken opgelost kan worden.

Hannah

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lean1

Lean1

19-01-2009 om 21:37

Misschien

Hoi,
Mijn man werkt bij maag/darm en lever van het radbout. Hij kan wel navraag doen voor als je wilt. Hij vroeg zich wel het volgende af:
- Heb je ervaring met een gastro-entroloog, het klinkt namelijk of je een negatieve ervaring hebt opgedaan.
- weet je al om welke aandoening het gaat of zijn er al vermoedens geuit?
- wat voor medicatie heb je al gehad, en wat voor onderzoek is er al gedaan?
- waarom denk je dat je bij een gastro-entroloog moet zijn?
- als het om slechte ervaringen gaat, is je huisarts op de hoogte hiervan?

Mijn man is geen arts, maar gezondheidswetenschapper en promoveert binnenkort op darmkankerscreening.
Hij heeftveel contacten in dat wereldje dus misschien kan hij je van advies dienen.
Als je het allemaal teveel vragen vindt voor hier mag je mij ook mailen via forumbeheer.

Groeten, lean

Hannah H

Hannah H

21-01-2009 om 20:14

Adres

Lean,

Dankjewel voor het aanbod. Ik heb een mailtje naar forumbeheer gestuurd (nog geen reactie), maar misschien kan je me gewoon mailen op
hulpzoeker
apestaartje
gmail . com

Hannah

Nicole

Nicole

22-01-2009 om 15:48

Catharina ziekenhuis

Hallo,

Ik heb zelf de ziekte van Crohn en ben al 18 jaar onder behandeling bij Dr. van Spreeuwel in het Catharina ziekenhuis. Ik ben heel erg tevreden over hem.

Mocht je meer willen weten, mail me dan. nnlenting apestaartje hotmail com

Groetjes
Nicole

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.