Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

buzz

buzz

10-12-2010 om 09:16

Kno arts


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
buzz

buzz

12-01-2011 om 10:01

Zo gedaan

Heftige toestand gisteren, voral het onder narcose gaan en het bijkomen ging niet vlekkeloos, hij wilde nog eerder stikke als inandemen, en bijkomen ging niet vlot genoeg.
Het gevloek en de boosheid en het verdried erna was heel groot. Drinke lukte omdat ik zij dat hij anders een nacht in het ziekenhuis moest blijven. Oh het is zo zielig. Hij heeft goed geslapen vannacht, maar kan nog niet eten een muizenhapje boterham, en een vierde poffertje, gelukkig drinkt hij nu goed. Er is vannacht nog wel bloed uit oren en neus gekomen, maar niet veel.
Zijn keel amandelen waren enorm, de kno arts zij, ik vind het een wonder dat hij nog at. En in zijn oren zat heel veel vuil.
Savond zij ik tegen mijn man, volgens mij zou je van medeleiden best dood kunnen gaan. Maar goed ik heb mijn porsie dan ook wel gehad in het ziekenhuis en de dag er voor met de hond in de dierencliniek. die waarscheinlijk blind gaat worden. Nou ja nog eens een dagje en dan gaat het met mijn zoon vast beter

Guinevere

Guinevere

12-01-2011 om 21:19

Buzz

Fijn dat alles toch goed is verlopen en dat het niet voor niets was. Je zult zien, morgen is ie een stuk beter en van het weekend is hij weer de oude!

buzz

buzz

14-01-2011 om 11:35

Phoe phoe.

wat kan een mens blij zijn met 2 danoontjes in de buik van je kind na 3 dagen! Das een hele vooruitgang!
Hij loopt een beetje rond praat nog niet en heeft vanmorgen 1 hapje van een zacht broodje op, hehe wat een opluchting, en wat hebben de afgelopen 3 dagen lang geduurd.
Het kan zijn dat het in tijd van herstel nog mee gaat vallen, maar heftig vond ik het wel zech. Er zijn natuurlijk ergere dingen in de wereld en met kinderen aan de hand, maar voor ons gezinnetje en mijn zoontje is het allemaal een heftige lichamelijke en geestelijke toestand. Boos, zielig, bekocht, zwaar en pijnlijk zo was zijn ervaring.
Nu maar hopen dat hij het vlug kwijt is, en dat het resultaat geeft, dan zijn we het vasat zo weer allemaal vergeten.
Op naar de dierenkliniek met de hond dinsdag en daar ook maar het beste van hopen.

Fiorucci

Fiorucci

14-01-2011 om 16:03

Buzz

Mijn zoon was ook erg boos, en aangezien niemand hem van te voren had verteld dat ze hem na de ok wilden uitzuigen, kreeg de zuster ook nog een mep...hij is nu 13 en weet het nog..

buzz

buzz

22-01-2011 om 08:25

Hehe het gaat weer

afgelopen week 2 halve dagen naar school geweest, reuze honger, en praat weer goed.
Alleen smorgens nog een beetje keelpijn. gelukkig maar. Wat wel erg zielig was en toch ook grappig.
Dan denk je dus dat je hem zo goed alles hebt uitgelegd, en dan zecht hij, met slikken ik voel presies waar mijn amandelen zitten nu.
Ik zeg zaten, want die hebben ze er uit gehaald. Nee zij hij die hebben ze toch alleen geknipt. Naa ze zijn nu helemaal weg, en tjonge wat een huilbui omdat hij geen amandelen meer heeft. Oei dacht ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.