Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wanhopige Mama

Wanhopige Mama

10-04-2009 om 09:45

Lieve kind verdwenen door koorts?

Mijn kleuter heeft de afgelopen 2 weken met een infectie gelegen met daarbij hele hoge koorts. De 41 graden is dagen achter elkaar gehaald. Met paracetamol werd het onderdrukt, alleen lag mijn kleuter wel heel apatisch op de bank voor zich uit te staren. Gewoon suf en duf van de koorts. Nu sinds 3 dagen is de koorts helemaal verdwenen, maar mijn lieve kleuter die ik vroeger had ook. Het kind is 100 graden gedraaid in alles. Er komt geen fatsoenlijk lief woord meer uit, schelden, vloeken, trappen, slaan, grote mond. Op de meest simpele vragen (wil je pindakaas of hagelsag?) krijg je een grote mond. Er is geen enkel moment geweest de afgelopen 3 dagen dat er iets liefs uit kwam. Het is gewoon een heel ander kind geworden! Is er iemand die dit herkent? Gaat dit nog over? Is dit inderdaad een weerslag door het ziek zijn? Ik vind mijn kind zo absoluut niet meer leuk en wordt er erg verdrietig van.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jakiro

Jakiro

10-04-2009 om 10:07

Toch langs de huisarts?

Mijn dochtertje had dit ook na een oorontsteking. Een heel kort lontje, sjacherijnig, niets willen eten, veel boos en ook veel moe.
Toen ze ook nog eens een hele dikke klier in haar nek kreeg toch maar naar de huisarts gegaan en bloed laten prikken. Ze bleek nog steeds een torenhoge, voor opname geldige, infectie te hebben. Dus alsnog aan de antibiotica. Lichamelijk knapte ze na een paar dagen op en na 3 weken kon ik zeggen dat ze ook mentaal weer opgeknapt was. Het gezellige ondeugende extraverte meisje was weer terug.
Jakiro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.