Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lyme of iets anders?

Zelden zo in de stress gezeten. Vijf maanden geleden uitgevallen wegens extreme vermoeidheid en overal pijn in mijn lijf. Huisarts dacht overspannen. Daar ik een pittig jaar achter de rug had geloofde ik dat wel. Na drie maanden halve dagen gaan werken maar opbouwen lukte niet goed. Paar weken geleden werd ik ziek met hoge koorts, luchtpijp- en longontsteking. Antibiotica gekregen maar het hielp niet. Gisteren terug naar dokter en de luchtpijp- en longontsteking is erger geworden dus andere antibiotica. Huisarts ging alles eens teruglezen en denkt nu dat hij iets gemist heeft, en dat ik niet overspannen ben. Hij denkt aan lyme of diabetes, en andere enge ziektes gingen over de tafel. Hij aan het bellen en vanochtend naar het ziekenhuis. Moest urine meenemen en dat was raar. Keurig helder maar na het douchen was het omgeslagen naar troebel, leek wel sinaasappelsap. Op het ziekenhuis vonden ze dat ook heel vreemd. Gesprek gehad met arts daar, daarna 12 buisjes bloed geprikt, nog een keer plassen en nu zag ik gebeuren dat die troebel werd na 10 minuten. Pfff... Volgende week donderdag de uitslag. Maar ik zit aardig in de stress. Heeft iemand ooit ook zoiets meegemaakt? Ik ben er zo zat van, van dat moe zijn.
O ja, ik moest in oktober van huisarts naar psycholoog maar die had na vier keer ook zoiets van dat het wel snor zit in mijn bovenkamer en dat ik waarschijnlijk moe ben door het slechte slapen van dochter ( in 201 moesten we er 3 tot 10 keer uit per nacht, gelukkig is dat voorbij!). Maar dan zou die vermoeidheid toch weg moeten zijn? Wat een gedoe...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anna

Anna

04-03-2011 om 22:45

B 12, vitamine d, schildklier

Mijn urine heeft altijd een dikke laag bezinksel onderin. Dat bedoel je niet?
Is er ook op B 12, vitamine D en op de schildklier geprikt? Als je uitslag er is vraag dan een kopie en post hem op http://www.stichtingb12tekort.nl/forum/ Naar mijn mening is het altijd goed om er met meer mensen naar te kijken. En jouw klachten laten mij erg denken aan een B 12 tekort zie http://stichtingb12tekort.nl/b12-tekort/symptomen
Veel succes

dihanne

dihanne

05-03-2011 om 19:28

Verdikkie!

Verdikkie, Gonzo, wat een boel onzekerheid.
Rot voor je hoor!
En je voelt je al zo lang niet lekker, dan hakt dit er flink in.

Dan duurt het natuurlijk wel erg lang voor het donderdag is.

Ik denk aan je, en hoop dat ze wel iets vinden (want je wilt nu wel eens verklaring voor alle getob) maar natuurlijk ook dat het onschuldig is en heel effectief te behandelen.

Zodat je eindelijk eens echt op gaat knappen.

Heb je steun aan je man op dit soort dagen?

Heel veel sterkte,
Dihanne

Gonzo18

Gonzo18

05-03-2011 om 22:49 Topicstarter

Dihanne

Dank je wel Dihanne!
Nou mijn man reageerde extreem nuchter, van eerst maar eens afwachten. Toen heb ik hem maar gewoon uitgelegd dat het goed is dat hij nuchter is maar dat ik vooral een arm nodig heb. En die kwam toen
Gelukkig heb ik ook weer rust gevonden. Ik moet gewoon afwachten. En het is fijn dat nu alles wordt bekeken. Ik hou me maar voor dat het zo donderdag is en dat het een geluksdag is, want dochterlief wordt dan 8. Dus hopelijk komt er iets uit, dat simpel is, pil erin en over. Dat zou fijn zijn hè!
Wat een gedonder, al vijf maanden gedonder. Hopelijk weet ik snel wat het nou is. Nogmaals dank voor je lieve reactie!

dihanne

dihanne

10-03-2011 om 20:47

2 x gefeliciteerd?

Beste Gonzo

in ieder geval gefeliciteerd met de verjaardag van jullie meisje!

en hopelijk ook gefeliciteerd met een mooie uitslag van de onderzoeken in het ziekenhuis!

groetjes
Dihanne

Gonzo18

Gonzo18

11-03-2011 om 16:32 Topicstarter

Dihanne!

Wat enorm attent ben jij! Dank je, meisje is 8 geworden. Ze heeft omafiets gekregen maar ja, die fietst anders dus gisterochtend wel even drama. Maar 'smiddags goed geoefend en nu gaat het al wat beter.
En ja de uitslag. Geen enge dingen maar er is iets met moeilijke naam in grote hoeveelheden gevonden waaruit blijkt dat ik ergens heel erg allergisch voor ben. Dus vanochtend weer bloed geprikt voor allegietest. Woensdag uitslag. Langzaam kom ik hopelijker dichterbij. En ik wist niet dat je zo moe kon zijn van een allergie, maar blijkbaar kan dat. Wordt vervolgd dus.
Longontsteking gaat nu ook eindelijk de betere kant op. Wel langzaam maar de goede kant dus
Jouw voet ook langzaam maar zeker de goede kant uit? En dochterlief aan het wennen aan het idee dat juf poosje weg zal zijn?
Groetjes Gonzo

dihanne

dihanne

12-03-2011 om 10:23

Klinkt niet zo gek...

Ha Gonzo,

mmmm, een allergie klinkt niet zo gek.
Als je eenmaal weet wat het is, dan kun je zelf zorgen dat je zo min mogelijk met die stof in aanraking komt. Dat kan nog knap lastig zijn, maar is toch beter dan Lyme o.i.d.

Kan een allergie ook een longontsteking veroorzaken, of komt dat dan doordat je weerstand door de allergie verminderd is?

Ik hoop zo dat je er gauw achter komt, en dat aan het gekwakkel een einde komt.

Mooi, een nieuwe fiets voor jullie meisje. Onze dochter heeft een blauwe omafiets, en is daar erg trots op.

Mijn voet gaat redelijk, afgelopen donderdag heb ik de krukken ingeleverd, was wel een mijlpaal. Nu dus weer op eigen benen, nog lichtjes strompelend.

Je zult je inmiddels wel aardig lek geprikt voelen, maar toch maar even doorzetten.

Sterkte,

Dihanne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.