Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

anona

anona

26-06-2010 om 09:36

Mijn zoontje ruikt zo uit zijn mond

mijn zoontje van 8 ruikt zo uit zijn mond. Het is gewoon opvallend en ook een vriendje heeft al eens een opmerking gemaakt erover. De tandarts zegt, beter poetsen, maar ik doe het zelf bij hem 2x per dag, moet dat dan nog vaker? De huisarts ziet geen vergrote amandelen, dus ik weet t niet weer. Hebben jullie een ervaring hiermee en wat heb je gedaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

26-06-2010 om 10:35

Tong

Behalve beter poetsen wil het ook wel helpen om zijn tong goed te poetsen. Daarvoor kan je een tongschraper bij de drogist kopen. In het begin heb je kokhalsneigingen maar na korte tijd merkte in bij Puckman al verbetering.

100%mama

100%mama

26-06-2010 om 11:46

Poliep

neefje (ook 8) heeft ene lange tijd met dit probleem gelopen! Nergens last van, goeie hygiene wat poetsen betreft en achteraf bleek het om een poliepje in zijn keel te gaan. Nu is het weg gehaald en heeft hij geen geur meer uit zijn mond.

Wisselen?

Bij kiezen wisselen ruiken kinderen ook niet altijd even fris uit hun mond. Misschien komt het daar door?

Suikerziekte uitgesloten?

Gewoon even voor de zekerheid: is suikerziekte uitgesloten?

Chris

Nienke*

Nienke*

29-06-2010 om 19:49

Amandelen?

Mijn zoon kon ook ontzettend ruiken uit zijn mond. Het was echt misselijk makend. Bij hem waren het dan zijn amandelen die ontstoken waren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.