Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Misselijk in auto bij lezen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

12-04-2011 om 16:32

Ja hoor

Volledig..

Puck

Puck

12-04-2011 om 17:19

En hier de 3e musketier

Ook ik vatte het op zoals Pelle en Fio het opvatten, maar kennelijk begreep jij dan weer niet hoe wij het opvatten?

bibi63

bibi63

12-04-2011 om 22:15

Nou

dan ligt het blijkbaar aan mij..... Maar goed, we begrijpen elkaar nu toch?
Gr. Bibi

Puck

Puck

13-04-2011 om 10:33

Bibi

Dat is nu net de makke van een forum en geschreven tekst. Dat komt soms heel anders over dan je het bedoeld hebt. Ook na nu nog tig keer overlezen van je posting kan ik hem niet anders uitleggen dan ik gedaan heb; dat ligt dan weer aan mijn bekrompen geest denk ik

bibi63

bibi63

13-04-2011 om 10:45

Puck

Ik heb hem ook nog een keer gelezen en denk dat het door deze zin komt: ..."Daarom heb je er geen last van als je gewoon naar buiten kijkt". Waarschijnlijk heb jij het woordje 'je' opgevat als algemeen, dus als 'men'. Dan staat er inderdaad heel wat anders. Maar ik bedoelde met 'je' ook echt 'je', in dit geval de poster Geertje. Die er dus geen last van heeft als ze niet leest...
Gr. Bibi

Puck

Puck

13-04-2011 om 12:04

Precies bibi

Het was me niet duidelijk dat je posting eigenlijk een gesprekje met Geerke was waarin jij háár wat uitlegde. In de meeste postings wordt ook een praatje neergeschreven over hoe het in zijn algemeenheid werkt. Maarre... hoe zou het met Geerke zelf zijn? Ik had nog een o.t. vraag aan haar of ze het niet vreselijk ongezellig voor de chauffeur vindt als zij verdiept in een boek zit terwijl hij moet rijden?

Geerke

Geerke

13-04-2011 om 14:39 Topicstarter

Haha

Ik lach me suf hier, ik dacht dat dit draadje allang klaar was na mijn laatste reactie, blijkt er een heel misverstand te lopen en vragen te zijn gesteld.

Nou ik moet zeggen Puck, ik ben ook wel eens erg ongezellig doordat ik echt extreem makkelijk in slaap val in de auto. Ik hoef mijn ogen maar dicht te doen en hop.... weg ben ik. Mijn oudste zoon heeft hetzelfde, da's wel weer superhandig! Nooit problemen / verveling, ondanks regelmatig lange ritten. Mijn jongste kijkt vaak naar buiten en zingt wat, als de oudste slaapt. Of we hebben hele gesprekken met hem.

Mijn man en ik hebben vaak gesprekken in de auto, maar niet altijd. Soms als ik rij zit hij een boek te lezen en daarin te onderstrepen, soms pikt hij er iets uit waar we dan samen lekker over doorbomen (zijn vaak filosofische vragen of dingen om over na te denken). Soms als hij rijdt dan luisteren we samen een luisterboek of interessante Engelse colleges over religie (maar dan val ik toch soms in slaap, haha).

Soms als hij rijdt doe ik mee met de kinderen, die zich nooit vervelen maar altijd iets gaan tellen: rode auto's of bussen of vliegtuigen of 112-voertuigen of vrachtwagens of motoren of lantarenpalen. Hier nog geen dvd's of spelletjes nodig.

Ik wil geen pilletjes nemen om te kunnen lezen, dat gaat me te ver. Ik wil wel eens stukjes op de snelweg proberen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.