Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tigerfeet

Tigerfeet

06-01-2012 om 16:10

Moe en veel dorst

Ik heb op het moment best veel dorst en ben moe, heb geen droge mond, eerder teveel speeksel. Dus ik kan het niet met een diabetes probleem rijmen. Ook ben ik als ik moe ben dus en licht in mijn hoofd. Ik heet gewoon normaal
tigerfeet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tigerfeet

ben je moe? Goh, hoe zou *dat* nou komen?

*Ironiestand uit*

Hallo, natuurlijk ben je moe! A) het is een donkere winter en b) mag ik je je draadjes in de rubriek Echtscheiding even in herinnering roepen? Een mens wordt van minder moe.

Die dorst, hoelang is die al? En je bent toch niet toevallig aan het lijnen met maaltijdrepen ofzo? Heb ik ooit eens af en toe een dag gedaan en daar kreeg ik een enorme dorst van. Ik vraag het omdat dit het lijnseizoen is...

Even prikken kan overigens beslist geen kwaad, en is dan ook helemaal geen gek idee; maar die moeheid - het zou me gek lijken als je niet moe was, eigenljk.

Beterschap, hoe dan ook,

Temet

Tigerfeet

Tigerfeet

06-01-2012 om 23:05

Temet

Nee ik ben niet aan het lijnen, neem wel af en toe druivensuiker omdat ik niet helder ben/duf ben/licht in mijn hoofd ben.
Ik las ook een stukje van het draadje van degene met een heftige burn out en herkende daar ook wel veel van dus waarschijnlijk de combi. geduld dus.
Tigerfeet

mix

mix

07-01-2012 om 11:04

Toch

zou ik dat dorstsignaal niet negeren als het echt aanwezig is. De assistente kan prima een testje doen met een vingerprikje. Voor de gemiddelde waardes zul je even bloed moeten laten prikken

Tigerfeet

Tigerfeet

08-01-2012 om 11:47

Inderdaad

Ik zal wel een afspraak maken.
Alhoewel ik dit weekend veel geslapen heb en ook wat leuks heb gedaan en me nu ook beter voel
Tigerfeet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.