Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tanja

Tanja

11-01-2010 om 09:15

Moe? nasleep allergische reactie?

Afgelopen woensdag heb ik een behoorlijke allergische reactie gehad op penicilline. Heb 2 spuiten gekregen om de reactie tegen te gaan. Met succes gelukkig! Nu een paar dagen erna ben ik zo ontzettend moe! Heb het weekend voor een groot deel in bed slapend doorgebracht. Voel mij lichamelijk echt gebroken. Is dit normaal? Heb voor later op de dag een afspraak staan bij de huisarts.

Puck

Puck

11-01-2010 om 13:35

Ja kan

In periodes dat de hooikoorts hier hoogtij viert ben ik soms ook heel erg moe dus ik denk dat dat bij jou ook vast wel kan voorkomen. En misschien is het ook een bijwerking van de a.b. zelf. En die a.b. krijg je natuurlijk ook niet omdat je topfit bent, dus de onderliggende ziekte zal misschien ook nog meespelen.

Adrenaline

Misschien geen nasleep van de allergische reactie, maar van de injecties ertegen? Je hebt waarschijnlijk adrenaline gekregen en dat kan vermoeidheid veroorzaken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.