Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lynna

Lynna

12-12-2009 om 14:10

Napijn mirena

Ik heb afgelopen dinsdag een mirena laten zetten door een huisarts in opleiding, onder toeziend oog van mijn eigen huisarts. Dat ging heel ontspannen en praktisch pijnloos. Ik had me voorbereid op een zielig avondje, maar was kiplekker. Alleen voel ik me sinds die tijd zo rot. Last van mijn buik, vooral aan de rechterkant. Last van mijn rug. Niet stekend, ongelooflijk zeurend. Zodat ik er strontchagrijnig van word. 's Morgens nergens last van, in de loop van de dag steeds erger. Mocht dit zo blijven bel ik maandag de huisarts. Of is dit gewoon en herkennen jullie dit van de eerste week?

Vic

Vic

12-12-2009 om 14:36

Wee├źn

Of het normaal is weet ik niet, maar ik herken het wel. Je baarmoeder is waarschijnlijk aan het werk om dat vreemde voorwerp eruit te krijgen. Bij mij was het na een week over, maar ik heb wel een echo laten maken om te controleren of de mirena nog op de juiste plek zat.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

13-12-2009 om 00:33

Mirena

Ja hoor, dat kan er bij horen. Je lichaam moet even wennen aan de Mirena. Wat ook nog zou kunnen is dat je je eisprong voelt. Die hele cyclus gaat gewoon door, ook met Mirena. Je kan ook gedurende drie maanden nog wat bloedverlies hebben. Mocht het niet overgaan of erger worden, natuurlijk wel even naar de huisarts gaan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.