Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Petra-

Petra-

17-11-2009 om 22:40

Nieuwe voorwaarden ziektekostenverzekering 2010

Ja de nieuwe voorwaarden van Fortis zijn binnen en nee we zijn niet blij! Er wordt fors geschrapt in medicijnen, alternatieve geneeswijzen, fysiotherapie, psychologische hulp en orthodontie!

Hoe is het bij de andere maatschappijen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

02-12-2009 om 11:08

Overstap naar zorg en zekerheid

net alles geregeld daar....

Bastet

Bastet

02-12-2009 om 11:30

Overstap naar...

Wij stappen over naar de Friesland,scheelt 50 euro per maand.
Groetjes,bastet

Ook overgestapt

Wij zijn ook overgestapt naar CZ, net als Petra. Prima vergoedingen inderdaad en de premie is 35 euro goedkoper per maand dan bij onze vorige zorgverzekering.

Blijven bij

Ohra met een (nu niet meer af te sluiten) aanvullende verzekering Compleet (collectief)en een tandarts verzekering tot 250 euro 100%. Betalen voor 2 volwassenen en 2 gratis verzekerde kinderen 275 euro per maand. Man heeft een goedkopere aanvullende verzekering. Ook in 2010 blijven de voorwaarden nagenoeg gelijk en in ieder geval op de posten die voor ons van belang zijn, orthodontie (onbeperkt) en vergoeding eigen bijdrage GVS geregistreerde medicijnen. Maar dit soort dingen zijn bijna niet te vergelijken omdat voor iedereen andere zaken belangrijk zijn.

Puck2

Puck2

05-12-2009 om 11:19

Wij bijven ook

Wij blijven ook nog een jaartje bij Menzis. De tandartsverzekering is nu ingekort tot 2000 euro ortho-kosten. Vorige week het behandelplan gekregen en daar komen we niet mee uit. Maar voor volgend jaar is het nog afdoende. Aangezien MEnzis pas dit jaar ineens met die vermindering van orthokosten op de proppen kwam wil ik voorkomen dat ik nu overstap en dat mijn nieuwe verzekering volgend jaar hetzelfde geintje uit gaat halen. Dan is alle rompslomp voor niets geweest. Dus we blijven bij Menzis totdat we aan zien komen dat we meer orthokosten vergoed willen hebben en dan gaan we weer verder kijken en rekenen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.