Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kaaskopje

Kaaskopje

18-12-2012 om 00:15

Ontplofte milt, longembolieën en nu... herseninfarct


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen woorden voor....

Wat kan een mens allemaal verdragen? Ongelooflijk... wij hebben ook wel eens zo'n jaar gehad, 2006 zullen we hier nooit vergeten. Maar daar ben je niet mee geholpen. Ik wens je heel veel sterkte en kracht, en ik hoop dat het tij gaat keren voor jullie!

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

18-12-2012 om 23:02

Zo hé!

Wat zit er in het water bij jullie daar...?

Pfff, wat hebben jullie in korte tijd akelige dingen meegemaakt! Eén zo'n situatie in een jaar is al meer dan genoeg voor de komende tien jaar, en jullie krijgen er maar liefst drie op je bord!

Wat zijn de vooruitzichten, kunnen ze dat zeggen? Misschien een stomme vraag, ik weet niet zoveel van herseninfarcten en de herstelmogelijkheden... Ik wens Roefel in ieder geval het allerbeste toe en samen met jou en jullie dochters ook heel veel sterkte om deze nieuwe schrik te verwerken!

Kaaskopje

Kaaskopje

18-12-2012 om 23:10

Weer thuis

Na een laatste scan om te kijken of de halsslagaders eventueel verstopt zaten en dus schoongemaakt moesten worden, was de uitslag gelukkig dat dit niet hoefde en Roefel naar huis kon. Dat was inmiddels 8 uur vanavond, maar dat maakt niet uit.
De vooruitzichten zijn dat hij zéker zo'n 2 maanden niet aan het werk zal kunnen. Hij moet naar logopedie, nog iets wat ik nu even ben vergeten, is de rest van zijn leven aan de bloedverdunners e.d., maar daar is mee te leven. Het zal de komende maanden spannend zijn of hij voldoende herstelt om zijn werk sowieso weer op te kunnen pakken. Maar daar gaan we ons niet druk over maken.
De benadering van P staat mij wel aan. Bij zoveel narigheid toch met het hele gezin naar 2013 door mogen is eigenlijk vreselijk positief.
En het jaar 2012 bestempelen tot "Annus horribles" klinkt bijna geestig.
Ik heb jullie reacties met een glimlach doorgelezen. Heel erg bedankt.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-12-2012 om 23:17

Jasmino

Ik ben qua gezondheid niet geholpen met dat jullie ook een rampjaar hebben gehad, maar qua mededeleven is zo'n zinnetje natuurlijk wel waardevol. Ik hoop van harte dat het voor jullie ook goed afliep.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

18-12-2012 om 23:19

Akelig zeg,

sterkte met alles.
Aagje

Kaaskopje

Kaaskopje

18-12-2012 om 23:34

Rode vulpeninkt

De vooruitzichten zijn nog niet te voorspellen. Ik denk dat hij voldoende zal herstellen om normaal te kunnen functioneren, maar of dat ook helemaal zal gelden voor zijn werk moet echt nog blijken. We gaan er nu maar gewoon hoopvol vanuit dat dat wel zal lukken.
Hij moet naar logopedie om te oefenen met spreken en te trainen met begrijpend lezen. Uit onderzoek bleek hij met dat laatste moeite te hebben. Hij praat op zich heel goed hoor. Maar af en toe weet hij gewoon niet hoe hij moet antwoorden. Hij heeft met een foefje geleerd om zich daar niet druk om te maken.

Snuggle's

Snuggle's

18-12-2012 om 23:53

Allemachtig

Ik schrik ervan. Hoe is het mogelijk allemaal.
Dat jullie maar een heel saai 2013 mogen hebben!
Sterkte!

Fianna

Fianna

19-12-2012 om 08:22

Kaaskopje

Wat ontzettend naar allemaal! Vreselijk wat jullie hebben meegemaakt.
Ik hoop op een goed herstel en een gezond 2013 voor jullie!

Judith

Judith

19-12-2012 om 08:26

Beterschap

One split second....en je leven staat weer op zijn kop.
En zie maar weer te herstellen.

Veel beterschap en houd vertrouwen in het komende jaar!
Wij hadden ook ooit zo'n jaar en ik ben er nog steeds verbaasd over dat er daarna zoveel goede jaren kwamen.
Het is dus mogelijk....

Knuf, Judith

Tineke

Tineke

19-12-2012 om 08:52

Fijn zeg

Ruim op tijd thuis voor de kerst. Maar wat een schrik weer...sterkte met alle gevolgen, want ik begrijp dat het niet zomaar over is. En nu zeker ook gestopt met roken? Ook daar sterkte mee.
Geniet maar extra van elkaar!

Jade

Jade

19-12-2012 om 11:31

Goeie genade!

Wat een schrik!!

Ik wens jullie en vooral Roefel heel veel sterkte toe. Dat 2013 hét jaar voor jullie wordt met alleen maar positieve dingen!

Kaaskopje

Kaaskopje

19-12-2012 om 12:46

Fianna

Ik las dat jij het momenteel niet makkelijk hebt, dus ik wens jou ook sterkte toe.

Tigress

Tigress

19-12-2012 om 14:21

Voor jullie

Kan ik alleen maar wensen dat 2013 voorspoedig en gezonder mag verlopen. Wat een rotjaar hebben jullie gehad! Sterkte voor nu.

Heel veel...

... Beterschap. En dat 2013 een zorgeloos jaar voor jullie mag worden inderdaad!

Ongeluk

wij riepen vroeger, in de verpleging, dat een ongeluk nooit alleen kwam..en vaak klopte dat (alles in drievoud)..maar of het klopte omdat je erop lette, of dat het echt zo was..beats me..

Jullie maken dit jaar wel bijzonder veel narigheid mee, gelukkig lijkt alles ´goed´ af te lopen al valt er veel te verwerken (al is het alleen al het besef hoe kwetsbaar het leven daadwerkelijk is, dat WIL je natuurlijk liever niet weten..!)

Sterkte voor jullie allemaal en natuurlijk een gezonder 2013 gewenst!

Tineke

Tineke

19-12-2012 om 16:56

Kaaskopje

Van mijn kinderen alle sterkte voor jullie. Ik vertelde ze dit net, en ze hebben diep medelijden met jullie.

Rafelkap

Rafelkap

19-12-2012 om 17:32

Sisser

Kaaskopje, 2012 was wel een sisserjaar! Ik wens Roefel en jullie alle rust en gezondheid toe voor een spoedig herstel en dat dit maar ook weer een plekje mag krijgen.

judiths mama

judiths mama

19-12-2012 om 19:36

Niet te geloven

Wat jullie allemaal op je bordje hebben gekregen. Nu maar gaan genieten van het 'bij elkaar zijn' deze kerst.
Ik wens jullie alle goeds toe voor 2013,

Saskia

Valkyre

Valkyre

19-12-2012 om 20:03

Kaaskopje

Lees ik even een paar dagen niet mee, en dan lees ik ineens dit - wat een schrik! Ik hoop dat hiermee een einde aan alle ellende is gekomen, en dat jullie nog lang en saai en gelukkig verder kunnen samen.

Ik vind het enorm knap van je dat je zoals p zegt het geluk bij al die pech zo helder in beeld hebt. Een heel fijne, rustige kerst gewenst alvast, en een heeeeel gezond 2013 (en 2014, 15, 16, en zo verder). Hou je taai.

Valkyre

Klaartje

Klaartje

19-12-2012 om 20:47

Kaaskopje en fam

Veel sterkte en beterschap gewenst. Het is duidelijk jullie jaar niet geweest.

Asa Torell

Asa Torell

19-12-2012 om 21:14

Jeetje mina

Dit is toch echt niet te geloven. Wat ontzettend heftig, alleen al dit en dat dan als derde heftige ding in 1 jaar. Sterkte Kaaskopje en Roefel en dochters, ook ik denk aan jullie!

dc

dc

20-12-2012 om 12:43

Beterschap

Dat 2013 (en alle jaren erna) voor jullie maar vooral een heel gezond jaar mag worden!

oregano

oregano

20-12-2012 om 14:27

Wat schrikken

Jeetje Kaaskopje, wat krijgen jullie toch veel narigheid op jullie pad.
Ik wens Roefel een goed herstel en voor jullie meer geluk, gezondheid en alle goeds voor 2013! Sterkte!
groet oregano

Nou ja zeg

wat een bizarre manier om het jaar mee te eindigen. Ik zou bijna zeggen niet de andere dochter ook nog.

Pfff dacht dat ik genoeg op mijn bord had, maar bij jullie de overtreffende trap. Geniet maar extra van het kerstgebeuren en oud en nieuw als jullie hopelijk allemaal bij elkaar zijn.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

20-12-2012 om 21:15

Kaaskopje!

Ik lees dit nu pas, wat een ongelooflijke pech hebben jullie toch dit jaar. Ik hoop dat er kosmische rechtvaardigheid is en dat jullie de komende jaren alleen maar meevallers krijgen. Sterkte alle vier!

Kaaskopje

Kaaskopje

20-12-2012 om 21:47

Urslau

Ondanks de ernst van de gebeurtenissen worden we er zelf haast melig van. Dus maken we flauwe grapjes over de enige die niet getroffen is dit jaar. Elke keer als ons iets overkomt lijkt het gekoppeld te zijn aan een (redelijk) groot evenement. De eerste keer Pinkpop, de tweede keer Appelpop en nu... Serious Request. Ze mag dus niet naar Pinkpop 2013 van ons (maar niet heus)
Ja, het is echt bizar. Volgend jaar beter, hoop ik.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-12-2012 om 21:49

Voor iedereen

echt heel erg bedankt voor alle lieve woorden!

Kaaskopje en gezin, sterkte

Heel veel sterkte. Wat erg om zoveel op je bord te moeten krijgen.
Ik wens je van harte een heel gelukkig nieuwjaar, dat komend jaar alles gewoon eens goed gaat, zonder zulke nare onverwachte gebeurtenissen.

Biene M.

Biene M.

21-12-2012 om 21:30

Kaaskopje, roefel en de kinderen

Hoe is het mogelijk, zoveel gezondheidsnarigheid in één gezin in één jaar... Sterkte, beterschap en ik hoop dat 2013 veel voorspoed voor jullie in petto heeft.

Wat een zorgen

Hopelijk was dit het voor dit jaar. En ik wens jullie allemaal een gezond en zorgenvrij 2013!
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Gelukkig klinken je berichten als een warm gezin en hopelijk kunnen jullie elkaar goed opvangen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.