Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ontstoken speekselklieren

Wie kent dit en heeft evt tips om genezing te versnellen oid?
Manlief had van de week ineens hele dikken wangen, net voor zn oren. Einde van de dag naar de dokter gegaan omdat de zwelling niet af nam, eerder toe.
Dokter zegt...zullen wel ontstoken speekselklieren zijn, als je koorts krijgt of je ziek gaat voelen kom jemaar terug, verder weet ik t ook niet.

Hij heeft geen koorts, voelt zich niet ziek, maar..de zwelling breid zich uit naar alle speekselklieren.

Morgen gaat ie dok weer bellen als t niet minder wordt, maar.....kent iemand dit? Of heeft iemand tips ter versnelling.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ya

Ya

23-10-2008 om 16:35

Ook gehad

Hoi kwala,

heb dit zo'n twee weken geleden ook gehad. Denk niet zo erg als je man. Mijn huisarts heeft gevoeld en gekeken en het bleek bij mij om een speekselklier te gaan. Hij raadde mij aan om van die zure snoepjes, van napoleon, te nemen. Dit zorgt voor meer speeksel, waardoor de ontsteking weg gaat. Het was bij mij de volgende dag al minder.

Succes voor je man.
Groetjes Ya

kwala

kwala

23-10-2008 om 16:38 Topicstarter

Zuur

Hoi Ya,

tja...kauwgom, zure snoepjes, zuur drinken, bosbessensap en cranberry....hij doet t allemaal braaf.
Hij heeft ook geen pijn en is niet ziek...t is eigenlijk alleen maar lastig.

Ya

Ya

24-10-2008 om 08:53

Kwala

Nou je man heeft in ieder geval alle tips al geprobeerd. Verder heb ik geen idee. Was toevallig dat ik dit zelf zo'n twee weken geleden had.
Ik hoop voor je dat iemand anders nog een tip heeft.
Veel succes.
Groetjes Ya

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.