Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ellen

Ellen

30-12-2008 om 22:44

Oorbelgaatje bijna uitgescheurd

Hallo,

Ik weet eigenlijk niet zo goed in welke rubriek dit gevalletje te plaatsen, want echt een gezondheidsprobleem is het niet. Maar goed, het gaat om het volgenden:
gisteren kwam ik er achter dat 1 van mijn oorbelgaatjes behoorlijk groot is geworden. Ik schrok ervan, want ik kon er zo doorheen kijken!! Mijn zwaardere hangoorbellen heb ik gelijk maar in de ban gedaan en er een vrij kleine oorbel in gedaan. (die er bijna in verdwijnt..)
Nu vraag ik me af of zo'n gaatje weer wat zou kunnen dichtgroeien. Of zou ik dan helemaal geen oorbellen meer moeten indoen? Dat vind ik ook geen gezicht.
Heeft iemand hier dit ook wel eens gehad? En wat er aan gedaan?
Zou het bijv. met een hechting hersteld kunnen worden? of is het een gevalletje: wie mooi wil zijn....enz.

Alle tips/ervaringen zijn welkom.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Afwachten

Als het niet herstelt na afwachten kan je langs de plastisch chirurg die het kan herstellen maar dat wordt niet altijd even mooi.

Mariel

Uitgescheurd of uitgerekt?

ik heb in mn wilde jaren errug zware oorbellen gedragen en nu zijn mn gaatjes flink uitgerekt. Idd. kan je erdoor kijken en knopjes kunnen er doorheen
Is het bij jou ook uitgerekt of is het uitgescheurd?Uitgescheurd kan natuurlijk dichtgroeien,maar uitgerekt kan alleen door plast. chir. hersteld worden.
Is het aan 1 gaatje?Dan lijkt het me uitgescheurd toch?

Ellen

Ellen

31-12-2008 om 19:37

Rugby

Uitgerekt is idd een betere term, want het is niet helemaal door.
Maar wel een flink gat, ik schrok er echt van.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.