Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Knieval

Knieval

13-12-2009 om 22:47

Opgezette klieren?

Hoi,

Een paar weken geleden heb ik een flinke knieval gemaakt en daarna heb ik een week of twee met een open knie gelopen (flinke schaafwond). Een paar dagen nadat hij dicht was kreeg ik een opgezette en zeer pijnlijke klier/klieren in mijn bovenbeen (vlak bij m'n lies).

Volgens de huisarts is dat iets uitzonderlijks, die 'kent' alleen opgezette klieren in de lies zelf. Bij mij is het echt m'n been, wel helemaal bovenin dus. Op plaatjes op internet zie ik ook gewoon klieren zitten daar, dus het lijkt mij wel 'normaal' te zijn.

Iemand hier toevallig ervaring ermee? Ik heb het nu 'n ruime week en het doet nog niet minder pijn. Er zijn momenten dat ik echt mank loop, terwijl er ook momenten zijn dat het redelijk goed gaat. Pijnstillers helpen trouwens ook, maar die wil ik niet teveel gebruiken.

Komende vrijdag mag ik een echo laten maken om te kijken of het inderdaad klieren zijn, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan. En stiekem hoop ik dat het dan weer over is.

Hoe lang mag zoiets duren? Ben eigenlijk vergeten te vragen wanneer ik weer aan de bel moet trekken...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

14-12-2009 om 11:02

Een jaar of 2 geleden had ik het, behoorlijk pijnlijke en opgezette klieren in mijn bovenbeen, ik kon m'n been er nauwelijks door gebruiken. Volgens mijn huisarts betekende dat dat er ergens op mijn been een wondje zat of gezeten moest hebben, wat kennelijk was gaan ontsteken. Na een antibioticakuurtje was het over. Mijn huisarts vond er niets vreemds aan.

Knieval

Knieval

14-12-2009 om 11:21

Dank je

Dus dan zou het inderdaad van mijn geschaafde knie af kunnen komen. En het is inderdaad erg pijnlijk, trekkerig. Ik voel me verder nog steeds prima, dus een kuurtje wacht ik nog wel even mee...

Mijn huisarts is een beetje een tuttelbel (maar wel een goede huisarts!).

Bedankt voor je antwoord!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.