Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-02-2011 om 14:11
Dochter van 6 klaagde vanmorgen over een pijnlijke borst. De pijnlijke borst is ook wat opgezwollen, niet heel veel maar wel duidelijk iets dikker dan de andere. Ik voelde er geen 'schijfje' in. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb nog geen afspraak met de huisarts gemaakt, want wilde het even aankijken.
28-02-2011 om 22:15
Klier
Klinkt als een opgezette klier en is vlgs mij onschuldig. Je kunt natuurlijk de huisarts bellen en het vragen. Misschien hoef je niet eens langs te komen.
Succes!
28-02-2011 om 22:56
Nu je het zegt
Ze heeft in haar hals ook wat opgezette klieren, en is niet 100% fit. Ik houd het in ieder geval even in de gaten.
02-03-2011 om 17:11
Vic
Hoe is het verder gegaan? Is het vanzelf weg gegaan, of ben je uiteindelijk toch naar de huisarts gegaan?
02-03-2011 om 22:27
Geen last meer (?)
Dochter heeft er niet meer over geklaagd, dus ik zal morgen eens kijken/voelen of het er nog zit.