Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-02-2012 om 12:24
Vorig jaar eind maart heb ik mijn mirena spiraal laten verwijderen, was toen 50 jaar. Het was mijn derde mirena en ik werd niet of nauwelijks ongesteld met mirena
Nu ben ik dus bijna een jaar verder en ben nog steeds niet ongesteld geworden. Heb bij tijd en wijlen last van opvliegers maar geen spectaculaire overgangsklachten.
Mijn vraag: hoelang moet je menstruatie vrij zijn te kunnen denken dat je niet meer zwanger kunt raken
15-02-2012 om 13:01
Een jaar
Dat lijkt me een redelijke tijd om er vanuit te gaan dat je niet meer zwanger kunt raken. Sowieso is de kans dat je zwanger raakt op je 50e ongeveer 0, dus ik zou het er op wagen.
15-02-2012 om 23:24
Of toch...
Misschien voor alle zekerheid even bloed laten prikken bij de huisarts? Dan weet je zeker of je niet meer zwanger kunt raken.
17-02-2012 om 09:34
Oke
Dan ga ik toch maar even langs de dokter om bloed te laten prikken. Dan kan ik echt gerust zijn
Bedankt Dakar