Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Pelle

Pelle

12-06-2011 om 11:32

Pebbels: listerine bevat 90% alcohol


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

15-06-2011 om 11:02

Pluk

Ik kan nog zo geinteresseerd zijn, het echte leven gaat bij mij voor. En jou kennende ga je nu stellen dat dat alleen zo is als het mij uitkomt, laat ik je voor zijn, dat is niet zo.

Pluk53

Pluk53

15-06-2011 om 11:41

Fiorucci, relax!

het grappige is, dat jij je in deze helemaal niet hoeft te verdedigen; ik geloof niet dat jij anderen extreem lang laat wachten op vragen of opmerkingen aan jou gericht. En prima dat je geen tijd/puf/interesse hebt om te uitgebrteid inhoudelijk reageren. Maar meld dat dan even, dan is dat duidelijk. Maar loop bjvoorbeeld zeker niet weg als draadstarter zonder bericht.
En Pelle is nogal fanatiek, en wil graag haar gelijk halen. In deze vrij nutteloos, want het is ieder allang duidelijk dat Pebbels wat betreft het alcoholpercentage de plank volledig missloeg; maar waarschijnlijk was haar totaalvisie op L wel correct: overbodige troep die ook nog eens problemen kan geven.

Fiorucci

Fiorucci

15-06-2011 om 13:07

Tja

Ik ben heel relaxed hoor, geen zorgen. Maar ik vind de manier waarop storend, zie reactie Cobi. Vooral omdat ik heel zeker weet dat het geen onwil of laksheid is van Pebbels. Al kan ik me inmiddels onwil wel voorstellen..

Fiorucci

Fiorucci

15-06-2011 om 14:21

Pelle

Ja, dat blijf ik roepen omdat het zo is. Wat is daar vreemd aan? Daarin is ze niet uniek, wel?
Op dat moment was ze kennelijk op OO en daarna niet meer vermoed ik. Ik lees nergens in de regels dat je verplicht bent in te loggen elke keer nadat je een reactie hebt gepost.
Mensen plaatsen hier soms een startposting en vergeten totaal dit gedaan te hebben, dus zo vreemd is het nou ook weer niet, lijkt mij. Nogmaals, ik kom hier graag, maar dit is het eerste wat ik uit mijn systeem zet als iets anders mijn aandacht vraagt,hoor.

100%mama

100%mama

15-06-2011 om 17:08

de andere nick wordt gebruikt

Zonde van mijn tijd

om nu (ik) te reageren in een draadje die ik niet gevolgd heb over een onderwerp wat mij niet interesseert, maar ach het is ook wel vermakelijk, want waarom maakt iemand zich zo druk over de samenstelling van een product....

En ik zou er ook geen zin in hebben om mijzelf te komen verantwoorden, kom zeg, waar je je tijd wel niet mee kan verdoen, vandaar deze reactie, zonde van mijn tijd

100%mama

100%mama

16-06-2011 om 19:57

Nouja

op zich kan ik de opening wel begrijpen....ik bedoel kijk even naar de draadjes over homeopatie....niemand die daar valt over het blijven doorzagen om antwoorden van een persoon die ook nog wel met beweringen komt die niet te bewijzen dan wel waar zijn. Daar valt niemand over en nu ineens wel? Dat is behoorlijk vaag en krom zeker als de bewering gemaakt wordt dat een product kanker verwekkend is.

Fianna

Fianna

16-06-2011 om 20:52

Manda

De aard van het product doet er niet toe. Wel de stelligheid waarmee er zogenaamde feiten op tafel gelegd worden. Nu gaat het over mondwater, volgende keer over wat anders.
En de samenstelling van een product is wel degelijk belangrijk!
En uiteraard moet je je komen verantwoorden als je met zulke feiten komt waarmee je een product wilt verbannen.

Wel nee

je moet niets, we zitten hier in de rechtbank.

Fianna

Fianna

16-06-2011 om 21:22

Okee

moeten is misschien te sterk uitgedrukt. Ik bedoel eigenlijk dat het wel zo netjes is als je het doet. Het is natuurlijk niet verplicht

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.