Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

lev

lev

09-10-2009 om 15:27

Pijnstiller

Mijn man is verslaafd aan pijnstillers (vroeger ook van alcohol, maar is daar na een opname vanaf geraakt)
Hij zit er s'avonds heel versuft bij, rooddoorlopen ogen en gezicht, hij wil er niets mee doen, kan er niet zonder, weigert hulp
wat kan ik hiervan verwachten ? wat zijn de risico's ? (eigenlijk is hij al jaaaren verslaafd eraan, maar het gaat van kwaad naar erger...)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Maatschappelijk werk?

Ik zou zeker hulp gaan zoeken, al is het maar om voor jezelf te bezien wat je ermee kunt.

Ik weet niet of je kinderen hebt, maar het effect van zo'n verslaving kan veel gevolgen hebben. Het lijkt erop alsof je man misschien gevoelig is voor een verslaving, hij weet echter zelf misschien heel goed wat hij eraan doen moet, gezien zijn eerdere verslaving?

Is er een reden waarom hij hulp weigert? En er zal een reden zijn waarom hij die pillen slikt, dat geeft jou misschien meer inzicht in wat er moet gebeuren om dit op te lossen.

Lastig hoor, maar het antwoord op je vraag; wat kun je verwachten en wat zijn de risico's.... volgens mij weet je die zelf ook wel. Het maakt je leven niet gezelliger.

Kom in actie, want er moet een manier zijn om dit op te lossen voor jullie.

Sterkte, Moppeke

Prulletje

Prulletje

09-10-2009 om 22:04

Lev

Hai Lev. Heb jij al eerder, in maart, een draadje hierover gestart? Of ben je iemand anders? In het tweede geval zou ik zeggen, kijk even in het archief. Maar ik vermoed dat het om dezelfde man gaat. En dan is mijn advies: Heel snel naar de huisarts en om hulp vragen! Sterkte.

Prulletje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.