Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

hypochondertje

hypochondertje

14-12-2008 om 21:43

Pijntje hoofd/steek

ik heb een vraagje. Soms, sinds een tijdje, heb ik een raar soort pijntje, niet echt hoofdpijn maar als ik een bep. beweging maak of zo, (zo lijkt het) gaat er een pijntje/steek in mijn hoofd. Nou ja, het is nogal vaag. Als ik mij strek/buig heb ik wel korte spieren lijkt het. Moet ik hiermee naar de huisarts? Het is zo'n 2 weken nu. Het is geen echte hoofdpijn, het is nl maar heeel soms op een dag.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamasan

Mamasan

15-12-2008 om 09:18

Warm?

Als je zo'n steek krijgt, voelt het dan ook heel warm aan? Ik denk dat dat geen kwaad kan, want ik heb het al jaren en ik ben nog niet dood neergevallen.
Als het iets 'nieuws' is, kan het natuurlijk helemaal geen kwaad om ermee naar de huisarts te gaan.

Mamvantwee

Mamvantwee

15-12-2008 om 09:54

Zenuw

Ik heb ook wel eens met een bepaalde beweging van mijn hoofd een heftige steek die vanuit mijn nek naar bovenop mijn hoofd doortrekt, schuin aan de achterkant. Ik heb dat al mijn hele leven, zo nu en dan. Voelt dan warm aan, en trekt langzaam weer weg. Ik denk altijd dat een spier/pees en zenuw dan even in botsing zijn gekomen ofzo. Maar kwaad kan het zeker niet, dan had ik intussen wel wat gemerkt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.