Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Supermodder

Supermodder

26-09-2008 om 11:46

Psychische ouderschap

Hallo allemaal,

Ik ben Supermodder van twee meiden. Ze zijn twee en vier (bijna 5). Harstikke leuke, actieve meiden. Maar ik ben het ff zat. De oudste heeft de afgelopen weken snachts gespookt en heb ik elke nacht terug in haar bed kunnen leggen. Heb ik nu onder controle. Mijn jongste heeft eergisteren besloten om smiddags en snachts ook maar in ons bed te kruipen.

Mijn schoonmoeder (vaste backup in geval van het niet meer kunnen volhouden) is ziek en word misschien geopereerd.

Ik kan niet meer!!! En ik wil het ook niet meer. Alles valt stil nu in mijn leven. Het huishouden, mijn werk, mijn hobbies.

Waarschijnlijk is dit de vermoeidheid die nu spreekt. Wat wil ik graag even mezelf zijn. Geen mama, geen partner, geen medewerker maar gewoon mezelf.

Supermodder

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Supermodder

Ik begrijp het helemaal. Ik ben die kinderen af en toe ook helemaal beu. Met name rond het avondeten, wanneer ze collectief instorten en gaan brullen. Dan trek ik het liefste de deur achter me dicht om wat leuks voor mezelf te gaan doen.

Maar ja, dat kan even niet.

Wat wel kan, is consequent je beide dames weer in hun eigen bed leggen, als je niet wil dat ze bij jou in bed slapen. Opeisen die slaap, inderdaad. Dan maar brullen.

Linda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.