Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

zarah

zarah

03-03-2011 om 09:18

Rare borstspier?

Ik heb sinds zaterdagochtend een pijnlijke spier die loopt van mijn linkerschouder naar mijn borst. Alsof ie over belast is, alsof ik iets zwaars getild heb. Maar het rare is, ik heb dat helemaal niet gedaan, vrijdag nergens last van, en zaterdagochtend in bed ineens wel. Wat nog raarder is, zodra ik opsta heb ik nergens meer last van, ik heb er alleen last van als ik op mijn linkerarm lig en bijvoorbeeld mij hoofd optil om naar de wekker te kijken. Of als ik op mijn rechteram lig en ik achter me het deken wil pakken met mijn linkerarm, dus dan reik achteruit. Ik heb het net nog even getest, als ik gewoon rechtopsta kan ik ALLE bewegingen doen die ik wil, ook achteruit reiken of mijn nek bewegen. Het zal dus wel iets zijn wat bekneld is als ik lig, maar ja wat nu dan? Niet meer op mijn linkerzij liggen? Dat is toch ook raar? Ik kan wel naar de huisarts gaan hoor, maar ik ken hem, (ben er ook eens met mijn rug geweest) zo lang je vanalles kan bewegen is het hem ook vaag en word ik gewoon naar huis gestuurd met als het over een maand nog zo is kom dan maar terug....
Kent iemand dit? En zo ja, wat heb je ermee gedaan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

03-03-2011 om 11:12

Gewoon inderdaad

even pijn proberen te voorkomen en een paar dagen afwachten of het minder wordt. Waarom zou er iets bekneld zijn? Er is misschien gewoon even een bepaalde spier verrekt. Dat wordt na een paar dagen minder als het goed is.

zarah

zarah

03-03-2011 om 11:19

Omdat

Nou, het is al vanaf zaterdag, het is niet erger geworden maar ook zeker niet minder. Bekneld is ook maar een ideetje, omdat het alleen is wanneer ik er op lig. En ik ben al helemaal benieuwd hoe ik dat dan verrekt zou kunnen hebben... in mijn slaap ofzo? Dat is toch vreemd, vandaar dat ik me afvraag of iemand het misschien herkent.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.