Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Loentje

Loentje

20-08-2011 om 10:51

Regien

Hallo Regien,
ik raak eindelijk nog eens tot hier... Volgende week buisjes: dat heeft onze dochter ook, het plaatsen was geen probleem maar ze kwamen er later wel weer uit maar ik heb nooit verschil gemerkt. Succes ermee!
Sorry dat ik niet kwam opduiken tot nu, ik kwakkel een beetje de zomer door, doe leuke dingen maar heb eigenlijk superweinig fut. Schaam me wel dat ik niets liet horen, ik dacht maar steeds: "Morgen!", en dat terwijl ik je na terugkomst van vakantie meteen kwam zoeken hier... Sorry. En vanmiddag ben ik weer weg tot vrijdag. Wanneer het schooljaar weer bezig is, lukt het me vast weer om vaker aan de computer te komen. Hier gaat het goed: J heeft eergisteren botox in haar maagspier gekregen, dat zou haar maag moeten ontspannen en dan zou ze kunnen leren eten. Gisteren smikkelde ze met veel plezier van een fruitkaasje, we wisten niet wat ons overkwam! vanochtend was ze minder enthousiast dus we weten nog niets. Vannacht kreeg ze een grote fles melk via sonde, best mogelijk dat dat haar nog wat dwars zat. Het zal een beetje zoeken zijn maar wat we gisteren zagen, was alvast zeer hoopgevend.
Ik duim voor de buisjes, en vanaf binnenkort ben ik hier weer actiever!
Liefs,
Loentje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Leuk!

Fijn om je te lezen!
Vervelend dat je zo futloos bent, komt alle vermoeidheid en de zorgen over je dochter er nu een beetje uit misschien? Jullie hebben ook wel heel erg veel te verwerken gehad de afgelopen jaren (en nog)! Ik zou me zo voor kunnen stellen dat je daar heel erg moe van wordt. Hopelijk lukt het je om wat ontspanning te vinden/krijgen.
Wat spannend zeg die botox in haar maagspier! Hoe gaat het daar nu mee? Lukt het haar om wat te eten? O wat zou dat ontzettend fijn zijn zeg, jeetje!!! Houd me op de hoogte, ik ben erg benieuwd!
Ja, dinsdag de buisjes. Hopelijk heeft het resultaat en kan ze daarna beter horen en heeft ze geen last van oorontstekingen van de winter. Ik duim! Op zich vind ik deze operatie niet zo spannend, al is leuk anders. Ik vind de operatie die ze moet ondergaan om haar verhemelte te sluiten veel spannender, maar goed dat duurt nog eventjes.
Ik hoop je snel weer te lezen!
Liefs, Regien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.