Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Marja

Marja

17-03-2011 om 09:01

Slender you, wat zijn jullie ervaringen?

Hoi,
Ik kan een leuke aanbieding voor 10 x slender you proberen. Ik wil een strakker lijf voor de bikini, maar heeft het wel effect? Wat zijn jullie ervaringen met het slenderen? En zijn er voor en nadelen?
groet
Marja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

17-03-2011 om 10:30

Ah slenderen

heerlijk ontspannend, vooral de laatste bank! maar het heeft geen noemenswaardig effect op lijn en spieren gehad.

Maxime.M

Maxime.M

17-03-2011 om 10:39

Vol verwachting

ik ging daar ooit vol verwachting heen, blijkt dat je op die banken toch nog je spieren moet gebruiken (ergens wel logisch) en de vrouw zei dus, ja kijk nu gaat die bank je linkerbeen omhoog doen en dan moet jij dat dus ook doen, maar net de bank niet aanraken, dus dat je het zelf doet.....ja duh...dat kan ik ook wel zonder slenderyou bank. Nu is het wel een tijd geleden maar ik vond het dus stom. (maar ik hou ook niet van sporten, tenminste niet van dit soort repeterende dingen, en inderdaad als je er ontspannen op gaat liggen, werkt het niet, wat eigenlijk logisch is )

ishtar

ishtar

17-03-2011 om 11:22

Maxime

ik deed wel braaf mee met mijn eigen spieren , maar ook dan was het effect verwaarloosbaar.

Maxime.M

Maxime.M

17-03-2011 om 12:35

Ishtar

Aha, ben ik even blij dat ik daar snel mee gestopt ben, stel je voor, zit je je uit te sloven (wat ik al niet leuk vind) en dan is het nog voor niets ook!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.