Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bertje1

bertje1

18-07-2009 om 09:56

Spoed/rood als kreeft/allergie?

Ik was een paar dagen geleden wat ziek (koorts, spierpijn) en nu, 2 dagen later, ben ik zo rood als een kreeft! rode armen, romp, benen (boven). Wat is dit nu weer. MOet ik er mee naar de HAP? Verder niet echt last van, lijk wat moeier.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gallifrey

Gallifrey

18-07-2009 om 10:00

Huisartsenpost bellen?

Wat vreemd! Kun je niet gewoon even de huisartsenpost bellen?

Rode hond

Hallo,

heb ik vorig jaar geahd, een dag koortsig en hangerig, volgende dag een rode huis, bovenlichaam alsof het verbrand was, derde dag een dikke rode/roze tong, frmabozen tong, en het bleek rode hond te zijn. Nog twee dagen rode huid en hangerig, en een paar dagen later weer goed.

bertje1

bertje1

19-07-2009 om 08:43

Volgens mij niet

ik dacht ook nog aan 5e ziekte. had gister mn vlekjes (benen) en rood op de buik. ben nu gewoon rood. ook handen. Als ik duw op de huid ziet het wit. Lijkt wel wat minder.

Psoriasis

Acute psoriasis misschien? Komt wel eens voor dat iemand er zijn hele leven nog nooit last van heeft gehad, en dan ineens helemaal onder zit. Het is niet altijd schilferig, kan ook gewoon helemaal rood zijn of gevlekt. Ziet er niet uit maar kan op zich geen kwaad. Is ook niet besmettelijk. Maar het lijkt me handig als er even een dokter naar kijkt....
Suus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.