Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lizelot

Lizelot

09-01-2012 om 12:11

Stress of toch iets anders?

Ik heb zoiets vervelends,geen idee wat ik ervan moet denken.Net voor ik inslaap val,word ik wakker,ik denk doordat ik mijn hoofd beweeg en ben ik duizelig,voelt als zeeziek,ik ben ook misselijk, als ik m'n hoofd beweeg draait de kamer door.Ik voel ook een druk boven m'n ogen,een vreemd soort hoofdpijn. ik blijf nu maar heel stil liggen,dan zakt het misselijke gevoel en val inslaap.Herkent iemand dit???Het begint niet zodra ik in bed stap en ;s morgens is het ook verdwenen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

09-01-2012 om 12:50

Heu

Hoe lang heb je dit al?
Wat vindt de huisarts ervan?

Lizelot

Lizelot

09-01-2012 om 14:37

Huisarts

Ik ben nog niet bij de huisarts geweest,ik vind dit zo een vage klacht,ik heb het denk ik een week,ik wacht nog even af.
Sinilind,dat wat jij beschrijft is het niet,dat heb ik soms ook wel,maar dit is anders.Het is niet zo dat ik draaiend in een put val,ik voel me niet vallen,ik word wakker omdat ik een misselijk gevoel heb,als ik dan m'n hoofd beweeg draait heel de kamer.Ik ben ook niet moe nu,net 2 weken vakantie gehad,rustige feestdagen en verder thuis gebleven,uurtje later uit bed en savonds gewoon optijd omdat m'n man wel ging werken.

Anonix

Anonix

09-01-2012 om 18:35

Klinkt als...

...draaiduizeligheid. Als het dat is is het vervelend, maar vrijwel altijd onschuldig. Het is een soort miscommunicatie tussen je evenwichtsorganen, daarom heb je er pas last van als je je hoofd beweegt nadat je een tijdje hebt gelegen.

De huisarts kan vaststellen of het dit daadwerkelijk is, en je een oefening laten zien waarmee je aanvallen van die duizeligheid kunt afremmen. Uiteraard kunnen er meer oorzaken van duizeligheid zijn en is het niet gek om met deze klacht naar de huisarts te gaan.

Sowieso naar de dokter

maar het klinkt als bppd http://www.fysiotherapiespijkenisse.nl/aandoeningen/bppd.html

kijk daar maar eens, er zijn oefeningen voor, maar ik zou sowieso eerst overleggen met je huisarts het is toch iets in je hoofd..daar moet je zuinig op zijn ☺

Lizelot

Lizelot

11-01-2012 om 07:47

Dank jullie wel

Ik denk inderdaad dat het iets is van bppd,het verhaal klopt.alleen als ik op m'n linkerzij lig en m'n linkeroor heeft eeen paar weken vervelend gedaan,geen oorontsteking maar wel steeds oorpijn.Ik wacht nog een weekje en als ik dan nog last heb ,ga ik naar de huisarts.Ga vanavond een kussen extra pakken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.