Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lady Grey

Lady Grey

26-09-2008 om 09:43

Takje in neus

Mijn zoon heeft gisteren bij het in de bosjes spelen op school een takje in zijn neus(je) gehad. Volgens de juffen had het niet zo erg gebloed, thuis het neusje nog eens schoongemaakt en het leek klaar.

Eind van de middag was zijn neus weer vies en ś avonds maar eens goed uitgesnoten, bleek het bloed uit beide kanten te komen (loopt er niet uit, mee te snuiten alleen). Vanmorgen neusje aan de getroffen kant ook weer vies, bij snuiten weer beide kanten.

Mijn conclusie is dat er dus door dat takje, dat toch een redelijk eindje zijn neus ingekomen moet zijn, een wondje is ontstaan. Hoe lang duurt dat of mag dat duren in een dergelijke omgeving? En de hoeveelheid bloed valt echt wel mee, maar het is dus nog niet dicht (lichtrood bloed,niet opgedroogd)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

26-09-2008 om 10:18

Ik zeg

huisarts. Er moet iemand naar _kijken_.

Guinevere

Guinevere

26-09-2008 om 10:30

Dat zeg ik ook!

Eens met Tinus. Trouwens, wie weet zit er nog iets in de neus of is het een grotere wond dan je denkt!

Lady Grey

Lady Grey

26-09-2008 om 10:55

Huisarts

Ik heb met de assistente gebeld, maar die vind een afspraak maken niet nodig. Ze stelt dat slijmvlies gevoelig is en nog wel een paar dagen kan nabloeden, wat dan ook de oorzaak van het bloeden is.

Ik kijk het even aan, als het maandag nog niet klaar is ga ik misschien toch even langs de huisarts.

Merla

Merla

26-09-2008 om 12:55

Lady grey

Een paar jaar geleden is jongste hier gevallen met een stokje in zijn mond. Dat stokje heeft is toen in zijn gehemelte geboord. Het zag er vreselijk uit. Maar het herstelde zich vrij snel. Volgens de dokter herstelt het slijmvlies erg snel al kan het eerst idd nog wel even doorbloeden. Volgens mij was het bij jongste na een dag of 2 al weer zover herstelt dat het niet meer bloedde. Ik denk dat ik die tijd dus even in de gaten zou houden als ik jou was. Mocht het dus morgen nog steeds bloeden gewoon weer aan de bel trekken hoor.
Sterkte ermee!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.