Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Update chemo/borstkanker

Enige tijd geleden heb ik gepost met de vraag hoe ik tijdens chemotherpaie nog kon zorgen voor onze zoon van 7 met downsyndroom. Jullie reacties hebben mij destijds goed geholpen om een en ander op een rijtje te zetten. Inmiddels ben ik geopereerd en heb al een chemo achter de rug, nog 5 te gaan. Ik ben wel heel moe, maar verder gaat het wel.
Voor zoon hebben we toch voor het logeerhuis gekozen, hij gaat daar na iedere chemo telkens een paar dagen logeren. Ook na school gaat hij er iedere dag tot 5 uur heen. Hij heeft wel af en toe last van heimwee, dat is minder. Verder hebben we 3 uur huishoudelijke hulp per week gekregen, wat ook een stuk verlichting brengt. Eigenlijk hoef ik mij dus zelf alleen te richten op beter worden. Ik moet zeggen dat alle instanties, MEE, CIZ, gemeente en leerlingenvervoer, ook erg goed en snel hebben meegeholpen. Dat hoor je wel anders. Maar nogmaals bedankt voor de steun en het meedenken destijds
Judith

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

08-04-2011 om 11:38

Goed nieuws, judith

Klinkt goed, zoals je de ruimte krijgt om je op jezelf te richten.

Veel sterkte voor jou en je zoon!

Margje

Goed om te horen judith

ik wens natuurlijk vooral jou heel veel kracht voor je genezing.

Ik kan me niet meer herinneren wat de opties waren indertijd, maar het klinkt alsof je in ieder geval ritme hebt voor je zoon. Dat vind ik al heel goed klinken. Volgens mij is dat heel helend voor een kind, dat er duidelijkheid is.

Biene M.

Biene M.

08-04-2011 om 14:45

Judith

Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn! Veel sterkte met de verdere behandelingen en het herstel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.