Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ayla

ayla

27-10-2008 om 11:23

Vage klachten bij dochter van vier

ayladochter heeft al sinds een week vage klachten. Begon vorige week maandag, toen ze huilend klaagde dat ze zo moe was en niet kon lopen etc. In eerste instantie schreef ik het af als aanstel maar toen meester ook aangaf dat ze anders deed dan normaal, dacht ik dat ze misschien een virus ofzo opgepikt had. Echter ging weer een paar dagen goed tot einde van deze week, weer moe moe. Vrijdag was ze al snel moe maar Zaterdag kregelig, jengelig, niets willen, over alles huilen. Toen kwam eindelijk de aap uit de mouw, mijn hoofd doet zo raar, het moet ophouden. toen we vroegen of ze hoofdpijn had zei ze ja en ook buikpijn. Haar een sinasprilletje gegeven en een half uur later ging het beter. Gisteren zouden we om 5 uur na K3 gaan, verheugde ze zich al weken op. Ze wilde echter niet naar haar tante van te voren want moe en ze wilde met mij op de bank liggen. Bij K3 heeft ze even een opleving gehad maar na een half uur heeft ze alleen maar op mijn schoot gehangen. Zo sneu. We snappen niet wat ze heeft,geen koorts, geen hele duidelijke kou en ze slaapt 's nachts goed. Haar gedrag is echter niet normaal

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Beterschap

ik zou iig even naar de huisarts gaan vandaag nu het al een week duurt.

ayla

ayla

27-10-2008 om 14:19

Dank

vandaag naar de ha zal niet lukken omdat ik zelf uitgeteld op de bank lig met een buikgriep ofzo. Ze klaagde ook nergens over vanmorgen en is vrolijk naar school gegaan. Raar hoor

Tango

Tango

27-10-2008 om 22:46

Ook mijn dochter

heeft zo'n vreemd virus onder de leden. Het begon anderhalve week geleden met een flinke verkoudheid. Een paar dagen later kwam er ook buikpijn bij. Ik heb haar toen 2 dagen thuisgehouden, maar echt ziek was ze ook niet. Nu hoest ze sinds vrijdag ook flink en sinds gisteren klaagt ze weer over oorpijn. Allemaal net niet ernstig genoeg om naar de huisarts te gaan, maar het duurt wel lang, vind ik.
Het gekke is ook dat alleen zij last heeft en de rest van het gezin niet.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

28-10-2008 om 13:04

Tango

Als je dochter flink verkouden is geweest en ze heeft nu oorpijn, dan zou ik toch aan een oorontsteking denken. Een kind hoeft niet doodziek te zijn om er mee naar de huisarts te gaan. Even de keel neus en oren bekijken en luisteren naar de longen. Ik zou meteen gaan. Groetjes, Yvon.

Tango

Tango

28-10-2008 om 20:56

Bedankt

voor je reactie, Yvon. Ik wilde eigenlijk ook al een afspraak gaan maken, maar gelukkig ging het vandaag een stuk beter. Ze heeft geen oorpijn meer en hoest veel minder. Ook was ze niet meer zo moe als de dagen ervoor. Toen lag ze om half zeven al te slapen op de bank of in bed.
Dus toch maar geen afspraak gemaakt bij de huisarts, anders had ik zeker gebeld vandaag. Bedankt voor het meeleven.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

29-10-2008 om 19:14

Tango

Mijn dochter is de hele vakantie ziek geweest, oorontsteking, luchtweginfectie en aan de antibiotica. Ze is ook heel erg moe geweest. Mijn arts zei toen ook nog om altijd te komen omdat het de kleintjes vaak zoveel moeite en kracht kost om er weer bovenop te komen. En ik heb ook wel een hele lieve arts. Ik hoop dat je dochter weer snel de oude is. Groetjes, Yvon.

Tango

Tango

29-10-2008 om 20:46

Yvon

Het klinkt inderdaad een beetje als hetzelfde virus als dat mijn dochter had. Ik denk dat mijn dochter iets ouder is, ze is 7. Ze heeft in het verleden al vaak antibiotica gehad en ik hoop nu eigenlijk dat ze er zonder ook overheen komt. Dit lijkt te lukken, al gaat het langzaam. Ik houd het wel goed in de gaten, als er weer een terugval komt ga ik zeker wel naar de huisarts.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.