Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vakantie en zo moe

Ik heb op het moment, samen met de kindjes, meivakantie. Ik zat me er al een tijdje op te verheugen maar het valt me vies tegen: moe, spierpijn, huilerig, angstig. Ik dacht dat een beetje rust na alle drukte fijn zou zijn, maar het lijkt wel of ik instort. Ik slaap goed (uurtje of 8 per nacht) maar word iedere ochtend met spierpijn wakker.
Ik heb een drukke tijd (zeg maar jaar) achter de rug en het is nu net wat rustiger vandaar dat ik zo'n zin had in vakantie.
Wat nu? Herkent iemand dit? Ik weet eigenlijk niet wat te doen; weet alleen dat ik zo volgende week niet kan gaan werken want dat trek ik niet. Is dit het bekende signaal van je lijf dat het genoeg is geweest?

Juulia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou

ik denk dat het goed is als je accepteert wat je zelf zegt, het is een zwaar jaar geweest en je bent nu gewoon op. En dan proberen deze week je rust te pakken, geen doelen te stellen en dan zie je volgende week als je weer moet beginnen wel hoe het gaat. Je kan ook gewoon griep hebben in combi met emotionele vermoeidheid.

Fiorucci

Fiorucci

04-05-2011 om 13:22

Ik snap dat wel

Ik denk dat je het misschien kunt vergelijken met weekendhoofdpijn, wat sommigen hebben na een hele drukke week. Zodra je kunt ontspannen, stort je in.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.