Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Heirthe

Heirthe

15-03-2010 om 10:26

Verstandskiezen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

19-03-2010 om 12:46

Super 100% mama

Gefeliciteerd. Enne... ikl heb nog wel een onwillige patient voor je die weigert te stokeren, etc en ieder half jaar een bloedbad veroorzaakt bij de tandarts bij het verwijderen van tandsteen. Zelfs tandarts en ik samen krijgen hem niet aan het goede regime.

100%mama

100%mama

20-03-2010 om 09:25

Jaaaaa puck (ot)

Stuur maar door! Heb altijd wat leuke verhaaltjes die ik in een cadeaupapiertje breng waar ze helemaal apen flauw van worden tijdens het uitpakken, hahahahaha

Gefeliciteerd 100%mama

Gefeliciteerd hoor dat je geslaagd bent voor je examen, fijn !!
Enne ... jammer dat Corsodyl ook ranzig is :-s
groetjes, Sonja

Esmeralda Kuipers

Esmeralda Kuipers

25-03-2010 om 08:48

Ik ben ze allemaal kwijt

3 weken geleden heb ik de laatste, bovenste verstandskies eruit laten trekken. Het was een eitje! Daarvoor heb ik de andere boven verstandskies een half jaar geleden eruit laten trekken. De onderste 2 verstandskiezen heb ik er al uit sinds mijn 21e. Die zijn eruit gehaald door de kaakchirurg. Ik ben heel bang voor de tandarts en kaakchirurg, maar ik ben blij dat ik hele goede ervaringen hiermee heb. Ik ben blij dat ze eruit zijn. Ik kreeg een rare smaak en geur in mijn mond en vaak last van ontstoken tandvlees. Ook kreeg ik oorpijn! Dus de laatste keer heb ik zelf gebeld en gevraagd of ze aub mijn laatste verstandskies eruit wilde trekken. Want ik was bang dat ik een ontstoken verstandskies had en dat was ik verder van huis. Dat was het gelukkig niet, maar hij werd te groot en drukte op mijn kaak en daardoor kreeg ik pijn aan mijn oor.
Gelukkig ben ik er nu van af. Heel veel succes voor degene die er binnenkort aan mogen geloven!

Groetjes Es

ik

ik

26-03-2010 om 11:56

Wat laat zeg..

ik was op mijn achttiende alle verstandskiezen al kwijt! (de eerste twee al op mijn zestiende..)

Klaartje

Klaartje

26-03-2010 om 19:23

Ik heb er nog maar 2 gehad

en die ben ik al een hele poos weer kwijt. Ik denk niet dat die andere 2 nog komen, ik ben tenslotte al 48

ik

ik

27-03-2010 om 08:08

Klaartje

je weet maar nooit

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.