Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

notje

notje

18-02-2012 om 10:18

Vervolg nova sure

Ik zou nog even leten weten hoe de behandeling zou zijn.Gisteren werd ik eerst plaatselijk verdoofd maar het zou wel pijn doen.Ja dat deed het dus,het was uit te houden omdat ik wist dat het maar heel even was,maar het was erg heftig.Daarna mocht ik even bijkomen met een kop thee en het ging wel aardig op wat buikkramp na.
Mijn vriendin ging medicijnen voor me halen en de auto voorrijden maar terwijl ik zat te wachten in de rolstoel bij de uitgang werd de pijn zo heftig dat ik niet meer wist wat ik moest doen.
Weer terug naar de afdeling waar ik op een bed werd gelegd een zetpil diclofenac kreeg maar die nog niets hielp.Ik kronkelde echt van de pijn en moest er ook van overgeven.Daarna hebben ze een spuit morfine gezet en die heeft uiteindelijk de scherpe kanten van de pijn gehaald.
Laat in de middag was ik weer thuis en ben mijn bed ingekropen,met extra pijnstilling achter de kiezen.Nu gaat het wel weer,wat zeurderig gevoel in mijn buik,maar vooral slap.
ik ben blijkbaar wel weer een uitzondering want dit kwam maar 1 of 2 keer per jaar voor.Nu afwachten tot mijn volgenede cyclus of het geholpen heeft....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook deze week

Ik ben afgelopen week ook geweest voor de novasure. Bij ons in het ziekenhuis wordt het niet onder plaatselijke verdoving gedaan, maar onder narcose of een ruggeprik. Ik heb een roesje gehad. Ik heb net als jij na die tijd ook wel behoorlijke pijn gehad en ook een injectie met pijnstilling. Daarna ging het een stuk beter en heb ik geen pijnstilling meer nodig gehad. Maar ik ben ook de hele dag in het ziekenhuis geweest, want mijn toch al erg lage bloeddruk zakte naar een dieptepunt, waardoor ik me hondsberoerd voelde en er dus maar snel iemand bij gehaald moest worden. Na wat medicatie is ook dat weer wat beter geworden en kon ik ook naar huis. Ik ben nu 3 dagen eerder en voel me wel al beter. Maar ben nog wel snel moe, maar ik heb in het ziekenhuis ook een fikse verkoudheid opgelopen en dat helpt natuurlijk niet mee. Geen pijn nu. De eerste 2 dagen had ik vooral een opgezet gevoel in mijn buik, maar ook geen echte pijn. Ook bij mij is het nu afwachten of het heeft geholpen.

Al met al is het me best meegevallen en helemaal als het ook nog heeft geholpen ;0)

Ik hoop dat jij je ook over een paar dagen weer wat beter voelt en dat het heeft geholpen!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.