Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Virus evenwichtsorgaan-draaimolen

Hallo allemaal,
ik ben een echte durfal. ben gek op achtbanen en alle soorten attracties. Alleen merk ik sinds een jaar of twee dat ik er niet meer tegen kan. Ik word er echt doodziek van.
Zelfs een simpele draaimolen is me al te veel.

Ik heb drie jaar geleden een virus aan mijn evenwichtsorgaan gehad, echt vreselijk. Wekenlang draaien. Zou het daardoor kunnen komen?

Weet iemand dat?
groetjes,annemieke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier geen durfal :o)

Maar ik heb een paar jaar terug ook zo'n ontsteking aan het evenwichtsorgaan gehad en ik merk ook dat ik sneller draaierig ben ed. Ik durf en kan niet in achtbanen, maar bijv. met rijden in de berg en dan veel scherpe bochten daar kan ik veel minder goed tegen.

Ik ben dan wel geen dokter, maar ik denk wel dat het met elkaar te maken heeft. Ik had 2 weken geleden weer een kleine "aanval" brrr ik schrok me dood. Nu met medicijnen en rust een stuk sneller over, maar je blijft er dus wel sneller vatbaar voor.

Groetjes, Pinkelot

Elisa Gemani

Elisa Gemani

23-07-2009 om 19:25

Duizelig

Ik vind alles wat snel en hard gaat geweldig, heb ook geen angst voor dat soort dingen maar ik kan er ook niet meer tegen; ik word misselijk en duizelig, zelfs in een kinderdraaimolen. Geen idee waar dat aan ligt maar ik ga er gewoon niet meer in. Gelukkig durft zoonlief van 8 overal alleen in; desnoods gaat 'ie met oma die met haar 75 jaar ook nog gewoon overal in kan en durft

annemir

annemir

23-07-2009 om 21:17 Topicstarter

Mmm

Hoi,
pinkelot jij hebt het dus ook na het virus? ik moet je eerlijk zeggen dat ik soms als ik mijn bed uit kom het gevoel heb dat het weer terug is,maar het zakt gelukkig altijd weer weg.

elisa, ik vind het wel heel jammer. Ik heb drie kinderen en ik vind het gewoon heel leuk om mee te doen. vanmiddag wilde dochter weer in de draaimolen samen in de speeltuin,maar na een paar draaien werd ik weer helemaal naar. Ik vind dat het me enorm beperkt.
Oke, alleen in de zomermaanden,maar toch

Balletmama76

Balletmama76

23-07-2009 om 22:40

Vroeger...

...ging ik ook overal in, maar nu kan ik er ook niet meer tegen. Maar ik heb zover ik weet, nooit zo'n virus gehad.

Misschien kan je wel beter tegen dat soort dingen als je jong bent. Want ik hoor het van meerdere mensen.

annemir

annemir

24-07-2009 om 17:35 Topicstarter

Oke

Hoi,
oke het hoort dus bij het ouder worden,zucht...

jammer!
groetjes,annemieke

mama 78

mama 78

25-07-2009 om 13:58

Ook

Ik heb ook een virus gehad aan mijn evenwichtsorgaan en herken alle boevengenoemde klachten. Blijkbaar blijf je er toch een beetje vatbaar voor, het is heel vervelend.
Ik heb er oko erg last van als ik in een lift ben geweest, ik 'schommel'voor mijn gevoel nog uren na.
In iedergevla ben je niet de enige. Dan doen we het maar wat rustiger aan...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.