Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Pollewop

Pollewop

20-05-2010 om 11:40

Voel bloed door been lopen

Ik heb sinds een week of 3 dat ik een soort van stuwing voel in mijn scheenbeen en voet. Het voelt echt alsof ik het bloed door de aderen voel lopen. Wat kan dat zijn? Ik voel het vooral als ik zit of lig, geen lekker gevoel, het gevoel zit maar in 1 been. Is dit het begin van spataderen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

20-05-2010 om 13:35

Zou kunnen

Ik heb nog niet zo lang geleden een spataderbehandeling ondergaan. Voorheen voelde ik dat ook vaak. Nu niet meer. Dus dat kan heel goed.

Heb je nog helemaal geen spataderen?

Margje

Pollewop

Pollewop

20-05-2010 om 13:39

Gelukkig nog niet

Heb een lopend beroep, draag wel vaak pantykousjes maar die knellen niet af. In de familie komt het eigenlijk ook niet voor. Kan ook nog niets zien aan de buitenkant van mijn been. Zou het echt zo zijn? Daar ben ik dan niet blij mee.

Mwah

Kan me voorstellen dat je er niet heel blij mee bent, maar spataderen zijn goed te verhelpen hoor. Je kunt gelukkig ook zelf veel doen om de schade een beetje te beperken, zoals oefeningen (afwisselend op je tenen en je hakken gaan staan: goed voor de doorbloeding in je kuiten) en erop letten dat je niet met je benen over elkaar zit en zo.
Groet, n@nny

Petra-

Petra-

26-05-2010 om 08:12

Pollewop

Ik ging naar een fleboloog voor van die spinnekopjes en bleek een ernstige spatader in mijn kuit te hebben. Niets te zien en weinig klachten, ik dacht dat iedereen regelmatig kramp had. Maar de behandeling was goed te doen.
Als ik jou was zou ik er toch even naar laten kijken.

Pollewop

Pollewop

26-05-2010 om 22:02

Petra

Dankjewel voor je berichtje. Had vrijda een paar lage schoenen gekocht en dacht dat het over was maar het is vandaag weer in volle hevigheid terug, maar alleen onder in de hak. Ik zal de assistente hier even naar vragen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.