Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-09-2009 om 10:57
Pfff,daar ga ik weer.Na twee maanden hoofdpijn,wat ik aan spanning wijde,zit ik weer tegen een holte ontsteking aan.
Het is al de derde in redelijk korte tijd.Wie heeft er goede tips?En heeft er iemand gehoord van je holtes laten doorspuiten?
Ik verga van de hoofdpijn en een paracetamolletje helpt niet.Bij de huisarts krijg ik pas peniciline als ik koorts heb.Is het een kwestie van doorzetten dan maar?
groeten Notje
24-09-2009 om 12:40
Rinohoorn
ik spoel als ik verkouden ben dagelijks met een rinohoorn. Sinds ik dat doe heb ik die jaarlijkse ontstekingen niet meer, het werkt bij mij dus goed en dat dus zonder medicijnen. Voorheen zat ik elk jaar aan een antibioticakuur.
24-09-2009 om 15:53
Twee tips
1) ga hardlopen (structureel)
2) ga na of er allerge in het spel is. Zo ja vraag je huisarts om flixonase oid;
http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=900&Method=infotekst
Deze twee tips tezamen hebben mij gered. En ik werd er echt gek van jaren geleden.
Jippa