Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-10-2009 om 10:03
zoontje heeft een hoest en is vooral moe (heeft ook slecht geslapen). Geen koorts, geen spierpijn en zo.
Hoop dat het snel over is! Zijn er meer met deze kwalen? Wanneer moet je eigenlijk naar de h.a. hiermee?
26-10-2009 om 10:26
Hier ook in gld
Ik ben zelf al twee weken ziek thuis, hoesten af en toe koorts en erg verkouden. Heb uiteindelijk een antibiotica kuur gehad maar dat helpt ook niet. Dus het zal toch wel een virus zijn......
Ik zou als het lang duurt wel even naar de huisarts gaan, maar als je op de site van griepmetingen kijkt zie je dat er veel mensen verkouden zijn.
http://www.degrotegriepmeting.nl/public/
Beterschap.
Groetjes Carla
26-10-2009 om 10:47
Geen griep
dit is geen 'echte' griep maar verkoudheid (tenminste, zo kijk ik er nu tegenaan).
hij is overigens ook duizelig, heel vervelend.
26-10-2009 om 11:22
Verkoudheid
Idd, hier ook een zoontje dat al ruim een week flink snottert. Verkouden, want hij heeft geen koorts en is overdag gewoon actief. Slaapt wel wat meer dan normaal.
Ook midden-Gelderland trouwens.
groet, Mamvantwee