Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

mirreke

mirreke

10-12-2008 om 03:46

Weet iemand hoe het met andrea is?

Ik heb al zo lang niets meer van haar gelezen. Het liep niet zo lekker met manlief en ze maakte zich zorgen. Het kan een goed teken zijn, en dat hoop ik dus, maar toch bevalt het me niet.
Ik hoop iig dat het heel erg goed met ze gaat.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

10-12-2008 om 19:44

Ik heb

Andrea gemaild en gevraagd of ze hier even wil komen kijken!

andrea2

andrea2

10-12-2008 om 23:16

Hoe het is ;o)

Hai Mirreke,

Lief dat je naar ons vraagt, Petra attendeerde me idd via de mail dat je hier gepost had. Ik zal even vertellen hoe het ons nu vergaat...

Manlief heeft een hele slechte periode gehad, na de ziekenhuisopname heeft hij er erg lang over gedaan om weer een beetje mens te worden. Als je lichaam je dwingt om stil te gaan staan, heb je schijnbaar opeens wel ruimte om dingen te verwerken, dat gebeurt nu dus. Vanaf augustus is hij ziek en nu pas zie ik iets verbetering. Hij werkt wel weer full time, onderwijl antibiotica slikkend voor een chronische infectie van de bijholten. Over een aantal maanden gaat de KNO kijken of het beter gaat, anders wordt het opereren. Twee dagen voor kerst mag hij op voor de 2e MRI, om te zien of die rare plekjes in zijn hoofd er nog zitten, hoe het daar dan mee staat, dat is nog wel even nagels bijten.

Ondertussen zijn we met onze oudste ook maar aan het onderzoeken geslagen, haar hart slaat soms zomaar op hol. Ze wordt er even niet lekker van, gaat liggen en dan is het gelijk weer over. Kan onschuldig zijn maar ook wel lastig/gevaarlijk als je bijv. op de fiets zit. Dus...proberen we erachter te komen wat er precies misgaat in haar hartje op zo'n moment, dat is nogal lastig te vangen. We zijn al met haar in het AMC geweest, bij dezelfde cardioloog als Tim heeft, gezellig :o( maar tot nu toe is het niet gelukt om de stoornis in beeld te krijgen.

Maar...met Tim is alles TipTop en ik mag ook niet klagen, kep zin om gezellig kerst te vieren en hoop op een nog beter 2009!

Liefs,

Andrea2

mirreke

mirreke

12-12-2008 om 13:23

Jeetje, fijn dat je reageert!

En ik ben blij om te lezen dat alles toch gewoon doorgaat bij jullie, met ups en downs.
Als ik heel eerlijk ben denk ik ook dat eea toch heel erg samenhangt met die periode dat alles omtrent Tim zo onzeker was. Dat is me nogal niet een aanslag op je zijn, psychisch en lichamelijk. Wat niet wegneemt dat die problemen vervolgens ook wel degelijk bestaan.
Wat klink je trouwens sterk. Ik ben heel blij voor je dat het met Tim zo goed gaat en ik hoop voor jullie op een heel erg mooi 2009, dat hebben jullie nu wel eens verdiend.
Liefs, Mirjam

mirreke

mirreke

12-12-2008 om 13:24

Petra, dank

daarvoor. Ik maakte me echt een beetje zorgen. Gelukkig nu weer blij

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.