Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ellen

Ellen

10-10-2011 om 11:38

Weight watchers online

Hallo,

Ik zit sinds juni 2011 op een weight-watchers cursus. Nu ben ik andere tijden gaan werken en heb niet meer de tijd om die cursus te volgen.
Ik wil graag overstappen op Weight-watchers online. Ik word alleen geen wijs uit het kostenoverzichtje. Ik begrijp dat het € 14,95 per maand kost maar zie alleen het totaalbedrag van € 59,95 voor 3 maanden staan. Daar zit dan € 15 inschrijfkosten bij in maar moet ik die nu ook betalen? Ik ben per slot van rekening al lid...
En kan je niet per maand betalen? Hoe zit het met opzeggen?
Ik heb hierover al een mail gestuurd naar de WW maar krijg tot op heden geen antwoord...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

14,95 per maand

Hallo Ellen,

Ik ben een maand geleden begonnen bij WW online. Eerst een weekje gratis proefdraaien. Na de week werd automatisch 14,95 van mijn rekening geschreven. Ik dacht ook dat het eerst 59,95 voor 3 maanden zou zijn, maar dat blijkt niet het geval. Ik kan het je echt aanraden, ik ben nu al 6,5 kilo afgevallen in een goede 4 weken. Je moet alles bijhouden op de computer en die berekent hoeveel punten je dan nog mag. Het werkt erg goed en ik kan het goed volhouden op deze manier. Wil je veel gaan afvallen?

Oeps....

Ik lees nu pas dat je al lid was sinds juni, je bent dus al wat afgevallen. Wil je nog veel kwijt?
Ik was vroeger ook lid van WW, maar ik vond het te veel geld om wekelijks geld te betalen voor alleen maar wegen. De cursusleidster bood nl. niet veel extra. Daarom vind ik dit zo handig, online. Bovendien blijft WW erg uptodate vind ik, ze passen de richtlijnen vaak aan en het wordt op die manier steeds beter. Hoe zijn jouw ervaringen tot nu toe?

Ellen

Ellen

13-10-2011 om 22:33

Rocatepa

Hoi,

Sorry voor mijn late antwoord; ben erg druk geweest de laatste dagen en weinig tijd gehad om achter mijn laptop te kruipen.
Ik zou graag een kilo of 9 willen afvallen. Weeg nu 74 kg terwijl 65 voor mij mooi zou zijn. Ik weet niet of dat haalbaar is want dat is een gewicht wat ik heeeel lang geleden heb gewogen. Tussen mijn zwangerschappen (3 stuks) in woog ik altijd zo'n 67-68 kg en dat vind ik eigenlijk ook wel prima.
Die 14,95 vind ik goed betaalbaar. 59.95 vind ik echt te veel om in een keer te betalen.
Ik ben in juni ong. 2kg afgevallen op de WW. Daarna op vakantie gegaan en toen zaten die 2kg er weer aan. Na de vakantie heb ik de draad nog niet opgepakt, dus weeg ongeveer nog hetzelfde. Dat iedere week wegen op de club is voor mij niet meer haalbaar met 5 sportende mensen die ieder op een andere dag trainen ('s-avonds). Ik wil dus graag die online cursus gaan volgen. Ik heb van mijn vriendin die ook naar de club gaat een telefoonnummer gekregen van een contactpersoon. Het gaat mij er nl. om dat ik geen dubbele inschrijfkosten wil gaan betalen bij het overstappen van cursus naar online.
Een heel verhaal geworden. Ik ga er met frisse moed weer tegenaan! Jij ook heel veel succes met lijnen!

Groet,
Ellen

Rocatepa

Rocatepa

14-10-2011 om 08:58

Ellen

Hoi Ellen,
Als ik het goed begrijp ga je helemaal geen inschrijfkosten betalen, maar alleen een bedrag van 14,95 p maand. Ik wens je veel succes met het vervolg. Wat jij momenteel weegt is voor mij al een droomgewicht, ik wil 70-72 kg gaan wegen. Weeg nu nog 89, maar begon op 95 kilo. Het gaat dus de goede kant op.
Groetjes Rocatepa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.